What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 godz.
Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi: koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i...
As Fault Coordinator, you will be accountable for coordination of the fault life cycle within the team and participation in global Fault Management Process on the department level. Your responsibilities will include, but won’t be limited to: daily management of the process, direct cooperation with engineers and translation of technical aspects of faults to higher management, making sure the process within the team fits defined global rules, keeping deadlines, faults prioritization on team level.
Responsibilities
Fault life cycle coordination
Setting priorities of faults within the team
Direct cooperation with Local Product Owner to fit team’s objectives and deadlines
Translation of technical aspects of fault investigation towards Fault Managers and higher management
Aligning to global rules on the team level
Helping with investigation of faults and making sure the reports are updated in timely manner with high quality input provided by engineers
Cooperation with other Fault Coordinators to assure smooth investigation of faults within the whole department
Requirements
Quality focus
Strong English, both spoken and written is a must have
Strong organizational and leadership skills
Ability to communicate effectively
Negotiation skills will be beneficial
Ability to work under time constraints
Ability to solve complex problems and to make strategic decisions quickly
Understanding Software Development Life Cycle
Understanding Incident Management Process (ITIL v3 or higher)
Experience in Incident Management or Fault Management related role will be a strong advantage
Technical background, education or experience will be a plus
Experience in JIRA (or any other task/bug tracking solutions) and Confluence will be a plus
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 godz.
Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi: koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i...