specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Przygotowywanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE, JPK) oraz uzgadnianie rejestrów VAT....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
3 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
3 dni
Zakres zadań: Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych - od dekretacji dokumentów po zamknięcia miesiąca i roku, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań finansowych oraz raportów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
Capgemini Business Process Outsourcing is one of the first and the biggest outsourcing center in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. BPO employs over 2700 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.
Finance Accounting and Reporting Specialist
Place of work: Kraków
Ref. no Praca/FA&RSpec/KRK
Job description
Perform bookings and reconciliation
Perform various closing activities including e.g :FX -revaluation, deferred income tax, regrouping,
Provide Group reporting
Provide external reporting
Intercompany reconciliation
Support/collaborate in various projects such as the analysis and implementation of Group Chart of Accounts changes
Maintain interfaces to Sub ledgers
Candidate’s profile
Accounting degree or accounting qualifications
Min 3 years practical accounting experience and management of data systems, reporting, data analysis (experience within the insurance industry or the banking industry will be a plus)
Good written and oral communication skills in English
Good accounting skills (in financial industry will be a plus)
Knowledge in International accounting standards optional
Experience in transition of processes will be a plus
What do we offer to the candidates:
Professional development in dynamic, growing business
Competitive salary with attractive benefit package
Free private medical care
Flex benefits
Additional life insurance
Participation in prestigious international projects
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
1 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Przygotowywanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE, JPK) oraz uzgadnianie rejestrów VAT....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
3 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
3 dni
Zakres zadań: Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych - od dekretacji dokumentów po zamknięcia miesiąca i roku, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań finansowych oraz raportów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...