METRO SERVICES to jedno z międzynarodowych centrów usług wspólnych (Shared Service Centers) działających w ramach METRO - grupy zrzeszającej sieci handlowe Makro Cash&Carry w Europie i Azji.
W METRO SERVICES skupiamy się na obsłudze procesów finansowo-księgowych sklepów Makro, przede wszystkim w takich obszarach jak: księga główna, środki trwałe, należności, raportowanie czy ceny transferowe.
Jako organizacja zapewniamy naszym pracownikom wiele możliwości rozwoju, a jako część METRO jesteśmy stabilnym pracodawcą. Świadczy o tym m.in. fakt, że jako pierwsi w Szczecinie możemy poszczycić się mianem ’ACCA Approved Employer’, a od Pulsu Biznesu otrzymaliśmy tytuł Gazeli Biznesu dołączając tym samym do grona najdynamiczniej rozwijających się firm. Jesteśmy też członkiem Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), co pozwala nam na nieustanną wymianę doświadczeń i dobrych praktyk z najlepszymi w branży.
Zatrudniamy ponad 350 pasjonatów księgowości i specjalistów w naszej branży, mówimy w 20 językach, obsługujemy 25 krajów i ciągle się rozwijamy, dlatego niedawno otworzyliśmy drugie biuro w centrum Szczecina.
Dołącz do nas i rozwijaj się z najlepszymi!
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- optymalizacja procesów w obszarze GA,
- wspieranie członków zespołu we wdrażaniu inicjatyw i podwyższaniu standardów jakości,
- wspieranie klientów w zakresie zapytań związanych z obsługiwanymi procesami,
- wsparcie w kontroli efektywności realizacji zadań i wydajności procesów,
- wspieranie innych projektów realizowanych w SSC Szczecin.
Czego oczekujemy:
- wykształcenie wyższe (w dziedzinie finansów, rachunkowości lub ekonomii),
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej w SSC/BPO w różnych obszarach księgowości),
- biegła znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- biegła znajomość MS Excel,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- doświadczenie zawodowe w zakresie optymalizacji procesów księgowych,
- znajomość SAP oraz praktyczna umiejętność zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem.
Na co możesz liczyć:
- pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji,
- możliwość pracy dla międzynarodowych klientów,
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy,
- samodzielne, eksperckie stanowisko z realną możliwością wpływu na obsługiwane procesy,
- szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości,
- obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania SAP, kompetencji miękkich, oraz nauki języków obcych),
- realne możliwości rozwoju i awansu (rozbudowana ścieżka kariery, program Talent Development, rekrutacje wewnętrzne),
- prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie dla pracownika oraz członków rodziny,
- świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
- integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,
- dofinansowaną kartę sportową,
- pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina.
Poznaj
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech, oferującej asortyment spożywczy i nieżywnościowy. Przyjęliśmy globalną strategię, która wyznaczyła nam drogę ku przyszłości. Zrewidowaliśmy nasze podejście, aby skupić się przede wszystkim na innowacyjności i wysokiej jakości rozwiązań. Chcemy być gotowi na to, co przyniesie jutro… i już nie możemy się tego doczekać!
Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę. Zanurz się w niepowtarzalnych możliwościach METRO Global Solution Center!