W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Głównym celem stanowiska jest dostarczanie kierownictwu firmy (m.in. Dyrektorowi Generalnemu, Dyrektorowi Finansowemu oraz Szefom poszczególnych marek) wiarygodnych informacji, analiz oraz wniosków niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest jedna z wiodących firm kosmetycznych utożsamiana z doskonałą jakością oraz innowacyjnymi produktami najwyższej jakości.
Opis stanowiska
- Wsparcie przełożonego (CFO) w procesie planowania i analizy biznesu w celu realizacji planów poszczególnych marek, jak i planów całej organizacji
- Odpowiedzialność za regularny przegląd wyników biznesowych (wg zdefiniowanych wskaźników)
- Wykonywanie analiz biznesowo-finansowych (np. wg sprzedaży, klientów, wydatków operacyjnych) i przedstawianie możliwości usprawnień
- Przygotowanie analiz marki/marek i rekomendowanie rozwiązań ukierunkowanych na stały i rentowny wzrost
- Analizowanie wyników sprzedaży marki m.in. pod względem udziału poszczególnych kategorii, cen, wolumenu; jak również rzeczywistych wyników sprzedaży na tle wcześniejszych prognoz
- Identyfikowanie szans / zagrożeń oraz analiza ich wpływu na budżet
- Wspieranie kluczowych decyzji inwestycyjnych poprzez dostarczania stosownych analiz i rekomendacji
- Wspiera proces planowania strategicznego zarówno na poziomie poszczególnych marek, jak i ich późniejszej konsolidacji
- Prowadzenie projektów prowadzących do poprawy dyscypliny finansowej, produktywności i doskonalenia efektywności systemów
- Zaangażowanie w rozwój procedur biznesowych w organizacji
- Wykorzystując najlepsze praktyki w regionie, dostarcza propozycje usprawnień dla marki, zarówno na szczeblu lokalnym, jak i regionalnym.
Profil kandydata
- Minimum 5-letniego doświadczenia w obszarze finansów i/lub biznesu (sprzedaż lub marketing), CIMA, ACCA kwalifikacje pożądane ale nie jest to warunek konieczny
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
- Umiejętności pracy „wielozadaniowej" w dynamicznym i zróżnicowanym środowisku
- Rozwiniętych umiejętności rozwiązywania problemów oraz „myślenia kategoriami rozwiązań"
- Umiejętności identyfikacji kluczowych zagadnień i priorytetyzacji zadań
- Zorientowania na pracę zespołową i umiejętności współpracy z partnerami na wszystkich szczeblach w organizacji
- Doświadczenia w pracy z systemami finansowymi (SAP, Hyperion, CPM)
- Umiejętności integracji informacji z różnych źródeł, analizy ich wpływu oraz opracowanie trendów dla biznesu
- Doświadczenie w obszarze zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku
- wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- prywatną opiekę medyczną
- pracę w zgranym i zaangażowanym zespole
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.