Najnowsze oferty pracy

  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa Kontraktu

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
  • Młodszy Analityk Finansowy

    Klient portalu Praca.pl   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Księgowanie i weryfikacja dokumentów finansowych. Kontrola zgodności faktur z zamówieniami i umowami. Rozliczanie i uzgadnianie pozycji z kontrahentami.
  • Kontroler Finansowy

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie kluczowych analiz (rentowność, koszty, KPI) oraz zamknięć miesiąca. Ocena opłacalności rabatów, promocji i warunków handlowych (zarządzanie marżą). Tworzenie budżetów, prognoz (forecastów) oraz monitorowanie odchyleń. Bezpośrednie wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania ryzykiem finansowym w Biurze Finansów

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie i analiza krótkoterminowej płynności finansowej spółek z Grupy PKP CARGO; Monitorowanie rynku finansowego w zakresie kursów walutowych, stóp procentowych i innych instrumentów finansowych; Zawieranie transakcji wymiany walut, lokowania...
  • Finance Business Partner

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania Kluczowe Analiza kosztów, przychodów i rentowności, kontrola marży. Udział w tworzeniu budżetów i prognoz finansowych. Wsparcie Zarządu w procesie decyzyjnym i identyfikacji ryzyk. Tworzenie raportów, prezentacji oraz udział w zamknięciu miesiąca. Współpraca ze Sprzedażą w...
  • Finance Business Partner

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Analizy i Raportowanie: Przygotowywanie analiz rentowności, kosztów, przychodów i innych kluczowych KPI – bo liczby to nasz język! Ocena opłacalności rabatów, promocji i warunków handlowych – wszystko po to, żeby marża się zgadzała. Planowanie i Budżetowanie: Tworzenie budżetów i...
  • Analityk kosztów i procesów

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Analiza kosztów produkcji i transportu oraz przygotowywanie rzetelnych danych do decyzji biznesowych; Monitorowanie wskaźników wydajności procesów produkcyjnych i logistycznych; Identyfikacja obszarów do optymalizacji kosztowej; Analiza odchyleń i przygotowywanie...
  • Specjalista ds. ekonomicznych i kalkulacji

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań podstawowych: przygotowywanie kalkulacji kosztowych i ofert handlowych, monitorowanie i optymalizacja kosztów na etapie opracowywania kalkulacji, prowadzenie analiz ekonomicznych oraz rentowności produktów, usług i projektów, przygotowywanie prognoz finansowych wskaźników...
  • Specjalista ds. Rentowności i Strategii Cenowej Usług Pocztowych i Kurierskich

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: tworzenie regularnych raportów przedstawiających wyniki finansowe i wskaźniki rentowności usług, kontraktów, jednostek, analiza marż na różnych poziomach: produkt, klient, segment, kanał sprzedaży, przygotowywanie modeli cenowych w oparciu o koszty operacyjne, warunki...
  • Senior Reporting Specialist (m/f/d)

    4Kraft Sp. z o.o.   Poznań, ul. Tatrzańska 1/5    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
Zobacz więcej ofert pracy

Financial Analyst

International Paper Global Business Services Center
Kraków
praca stacjonarna
3791 dni temu

International Paper’s Global Business Services Center in Kraków (IPGBSC) is an established and expanding entity, delivering a variety of advanced, value-added services within the world’s most respected packaging and paper company. We co-operate with International Paper offices and manufacturing sites all over the world - North and Latin America, the EMEA region (Europe, Middle East, Africa and Russia) and Asia. International Paper GBSC is a great place to work and grow for employees educated and specialized in various fields. Discover our infinite possibilities! International Paper GBSC is currently seeking exceptional candidates to join the team as:

 

 

Financial Analyst
Miejsce pracy: Kraków
Purpose

 

Business Analyst acts as a liaison between the business units within EMEA and Information Technology Department. Business Analyst works within the team to understand and enhance business processes and customer interactions through information technologies. Business Analyst will work on defining business processes and information technology improvement initiatives that will add value to the business/enterprise

Key accountabilities
  • Acts as a liaison between the business/process owner and Information Technology to coordinate the delivery of information technology solutions to the business

  • Collects and translates customer requirements into functional specifications for the IT organization

  • Participates in overall process improvements of a functional area

  • Provides complete functional process analysis, design and documentation of new and existing business processes

  • Understands and participates in the phases of IT’s project delivery process

  • Begins to coordinate and/or conduct Information Technology training or educational sessions

  • Builds working relationships with internal customers

  • Plans and leads medium to large sized projects and enhancement requests, assists, and leads the commissioned project team to devise project plans and define communication strategy of status of project. Delivers projects within agreed schedule and budget.

  • Begins to present a thorough understanding of business systems and industry requirements

  • Pro-actively proposes solutions to the business

  • Provides consultative support by developing innovative solutions that effectively drive new opportunities to deliver value to the customers, business, and potentially our suppliers

  • Acts as a facilitator in regards to communication between different organizational units

  • Acts as a key contact for customers in the specific area of expertise

  • Begins to coach other members of the team on business analysis and/or project management, and business acumen

  • Follows and begins to share best practices and recognized standards of Business Analysis; i.e. published by International Institute of Business Analysis (IIBA)
Requirements
  • Proven experience in Business Analysis and Project Management roles
    (i.e. following IIBA and PMI best practices)

  • Proven track of record of implementing business process improvements

  • In depth knowledge of business process mapping, data modeling (UML, BPMN including modeling tools i.e. Ms Visio) and broad knowledge of technologies supporting the business

  • Ability to listen and to elicit user requirements and develop effective business solutions.

  • Ability to negotiate between business and information technology

  • Excellent command of English

  • Strong interpersonal skills to communicate and collaborate with all levels of our organization.

  • Getting work done through others

  • Strong business acumen

  • Team player skills

We offer

In Business Analysis Team we say that we “eat change for breakfast”. This job offers many challenges within a dynamic work environment. Acting as liaison between the Business and IT gives you a constant opportunity to learn something new almost every day. In this position you will primarily be responsible for the area of applications critical to EMEA business operations. The scope of the role gives you exposure to senior leaders in the business. We offer opportunities to learn and grow (following IIBA, PMI guidelines) within a friendly and supporting team of talented individuals. You will also broaden your perspective and IT awareness by cooperating closely with IT Service Providers.



If you are excited about this role, please send us your application with a statement below.
Please make sure to inform your manager before you apply for the position.

 

I hereby agree for processing my personal data, included in my application for a job, for the purposes of recruitment process, according to the Data Protection Act of 29 September 1997, unified text published in the Polish Journal of Laws (Dziennik Ustaw) of 2002, no. 101, item 926, later amended.

 

 

 

Podobne oferty

  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa Kontraktu

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    monitorowanie poprawności danych finansowych oraz analizowanie odchyleń; kontrola struktury kosztów i przychodów; zarządzanie rezerwami oraz bieżącą dokumentacją finansową; współpraca z działami księgowymi i operacyjnymi; udział w identyfikacji i ocenie ryzyka; przygotowywanie analiz...
  • Młodszy Analityk Finansowy

    Klient portalu Praca.pl   Pruszków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Księgowanie i weryfikacja dokumentów finansowych. Kontrola zgodności faktur z zamówieniami i umowami. Rozliczanie i uzgadnianie pozycji z kontrahentami.
  • Kontroler Finansowy

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie kluczowych analiz (rentowność, koszty, KPI) oraz zamknięć miesiąca. Ocena opłacalności rabatów, promocji i warunków handlowych (zarządzanie marżą). Tworzenie budżetów, prognoz (forecastów) oraz monitorowanie odchyleń. Bezpośrednie wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania ryzykiem finansowym w Biurze Finansów

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie i analiza krótkoterminowej płynności finansowej spółek z Grupy PKP CARGO; Monitorowanie rynku finansowego w zakresie kursów walutowych, stóp procentowych i innych instrumentów finansowych; Zawieranie transakcji wymiany walut, lokowania...
  • Finance Business Partner

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania Kluczowe Analiza kosztów, przychodów i rentowności, kontrola marży. Udział w tworzeniu budżetów i prognoz finansowych. Wsparcie Zarządu w procesie decyzyjnym i identyfikacji ryzyk. Tworzenie raportów, prezentacji oraz udział w zamknięciu miesiąca. Współpraca ze Sprzedażą w...
  • Finance Business Partner

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Analizy i Raportowanie: Przygotowywanie analiz rentowności, kosztów, przychodów i innych kluczowych KPI – bo liczby to nasz język! Ocena opłacalności rabatów, promocji i warunków handlowych – wszystko po to, żeby marża się zgadzała. Planowanie i Budżetowanie: Tworzenie budżetów i...
  • Analityk kosztów i procesów

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Analiza kosztów produkcji i transportu oraz przygotowywanie rzetelnych danych do decyzji biznesowych; Monitorowanie wskaźników wydajności procesów produkcyjnych i logistycznych; Identyfikacja obszarów do optymalizacji kosztowej; Analiza odchyleń i przygotowywanie...
  • Specjalista ds. ekonomicznych i kalkulacji

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań podstawowych: przygotowywanie kalkulacji kosztowych i ofert handlowych, monitorowanie i optymalizacja kosztów na etapie opracowywania kalkulacji, prowadzenie analiz ekonomicznych oraz rentowności produktów, usług i projektów, przygotowywanie prognoz finansowych wskaźników...
  • Specjalista ds. Rentowności i Strategii Cenowej Usług Pocztowych i Kurierskich

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: tworzenie regularnych raportów przedstawiających wyniki finansowe i wskaźniki rentowności usług, kontraktów, jednostek, analiza marż na różnych poziomach: produkt, klient, segment, kanał sprzedaży, przygotowywanie modeli cenowych w oparciu o koszty operacyjne, warunki...
  • Senior Reporting Specialist (m/f/d)

    4Kraft Sp. z o.o.   Poznań, ul. Tatrzańska 1/5    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...