Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja kluczowych procesów: kontrola finansowa, raportowanie oraz planowanie finansowe w wyznaczonym obszarze, Aktywny udział w procesie controllingu produkcji oraz wsparcie przy prognozowaniu kosztów...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja procesów kontroli finansowej, raportowania i planowania finansowego w danym obszarze; Udział w procesie prowadzenia controllingu produkcji; Wsparcie w procesie prognozowania kosztów fabryki;...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, ul. Połczyńska 53
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
23 godz.
weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne Zadania: Wprowadzanie danych i kontrola poprawności księgowań (w tym systemy S.bit., Perseus). Pełna obsługa rozliczeń płacowych, ZUS i US (w tym obsługa programu Płatnik). Rozliczenia z kontrahentami oraz wystawianie faktur za usługi świadczone przez ADM. Inwentaryzacja sald...
4Kraft Sp. z o.o.Poznań, ul. Tatrzańska 1/5
praca hybrydowa / stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
Twój zakres obowiązków Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie zestawień, analiz w oparciu o system raportowania (Tableau, Excel, Hurtownia danych) na bazie wewnętrznych danych sprzedażowych (Comarch ERPXL, MSF, B2B) i zewnętrznych -rynkowych, monitorowanie i ocena wyników sprzedaży, efektywności działań oraz identyfikacja i wskazywanie...
The Volvo Group is one of the world’s leading manufacturers of trucks, buses, construction equipment and marine and industrial engines under the leading brands Volvo, Renault Trucks, Mack, UD Trucks, Eicher, SDLG, Terex Trucks, Prevost, Nova Bus, UD Bus, Sunwin Bus and Volvo Penta.
With Volvo Buses, one of the world’s leading providers of products and services to the bus and coach industry under the brands Volvo, Nova Bus, Prevost, UD Bus and Sunwin Bus, you will be part of a global and diverse team working with energy, passion and respect for the individual to become the world leader in sustainable transport solutions.
Volvo Buses in Wrocław is looking for a candidate for the position of:
Financial Controller
Responsibilities:
Participate in the processes of budgeting, revision and planning
Verifying of the compliance between expenses, budgets and forecasts
Financial control of technological investments
Support in forecasting and reporting of financial results to Volvo Polska Buses Management Team and VBC Headquarter
Preparation of analysis and financial reports upon Organization's request
Communication with business' departments regarding implementation of KPI and identification of opportunities and risks
Supporting managers in financial decisions making
Own initiative within new solutions increasing company's effectiveness
Required qualifications:
University degree in economy
Knowledge of English at minimum B2 level
Basic knowledge of Polish
Minimum 2 year's-experience in controlling, finance or similar areas
Good knowledge of accountancy and controlling principles
Fluency in MS Office (especially MS Excel)
Good command of SAP or other ERP systems
Ability to prepare financial forecasts
Perfect analytical skills
Ability to solve problems
Readiness to work under pressure of time, flexibility
Precision, reliability and dynamism in action
Ability to work in a team
We offer contract for replacement until October 2016
What makes us special?
Collaborative environment in Swedish organizational culture
Responsible and challenging tasks with access to the latest tools and technology
Partnership with professionals, identified career paths including global opportunities
Comprehensive introduction training package with mentor's support
Friendly workplace: modern campus with many facilities – medical center, restaurant, lunch rooms, sport/leisure area (football, basketball, tennis)
We work together with energy, passion and respect for the individual!
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja kluczowych procesów: kontrola finansowa, raportowanie oraz planowanie finansowe w wyznaczonym obszarze, Aktywny udział w procesie controllingu produkcji oraz wsparcie przy prognozowaniu kosztów...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja procesów kontroli finansowej, raportowania i planowania finansowego w danym obszarze; Udział w procesie prowadzenia controllingu produkcji; Wsparcie w procesie prognozowania kosztów fabryki;...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, ul. Połczyńska 53
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
23 godz.
weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne Zadania: Wprowadzanie danych i kontrola poprawności księgowań (w tym systemy S.bit., Perseus). Pełna obsługa rozliczeń płacowych, ZUS i US (w tym obsługa programu Płatnik). Rozliczenia z kontrahentami oraz wystawianie faktur za usługi świadczone przez ADM. Inwentaryzacja sald...
4Kraft Sp. z o.o.Poznań, ul. Tatrzańska 1/5
praca hybrydowa / stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
Twój zakres obowiązków Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie zestawień, analiz w oparciu o system raportowania (Tableau, Excel, Hurtownia danych) na bazie wewnętrznych danych sprzedażowych (Comarch ERPXL, MSF, B2B) i zewnętrznych -rynkowych, monitorowanie i ocena wyników sprzedaży, efektywności działań oraz identyfikacja i wskazywanie...