Dyrektor Muzeum Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy
w Muzeum Warszawy
Rynek Starego Miasta 28-42; 00-272 Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- fotografowanie i skanowanie zbiorów muzealnych
- post-produkcja plików referencyjnych wynikających z fotografowania i skanowania
- przygotowywanie stanowisk do digitalizacji zbiorów
- kalibracja sprzętu fotograficznego oraz skanującego
- przygotowywanie obiektów do fotografowania i skanowania
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Muzeum i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Winda w budynku.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze pow. 4 h dziennie, pracą w pomieszczeniu ze sztucznym oświetleniem pow. 4 h dziennie, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi, praca w pozycji wymuszonej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe I stopnia lub studium podyplomowe z zakresu fotografii
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office-Word, Excel, Internet, Adobe Photoshop, Adobe Bridge
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe II stopnia na kierunku: fotografia
- obsługa komputera: Capture One Pro
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość zasad dot. digitalizacji zbiorów muzealnych, opracowanych przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów
- doświadczenie w pracy w studio fotograficznym z oświetleniem błyskowym
- umiejętność kalibracji sprzętów fotograficznych i skanujących oraz zarządzania profilami barwnymi
- skrupulatność
- uczciwość
- odpowiedzialność
- lojalność
Rekrutacja:
Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.
Etap pierwszy polegał będzie na przesłaniu zgłoszeń i ocenie formalnej złożonych aplikacji.
Wybrane osoby spełniające wymagania zostaną zaproszone do udziału w drugim etapie rekrutacji, który polegał będzie na rozmowie kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje
- podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
- podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. 2014 r. poz. 1182.”*