Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Miejsce pracy/
Location: Warszawa
Nr ref.: DEET04105
Naszym klientem jest lider na światowym rynku bankomatów oraz jedna z największych firm informatycznych działających w Polsce. Operuje w około 100 krajach, gdzie obsługuje w ponad 25 językach świata.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem usług i oprogramowania dla banków i sieci handlowych, poszukuje osób posługujących się biegle językiem francuskim do wsparcia klienta biznesowego !
french speaker !
Specjalista, młodszy specjalista, konsultant ds. obsługi klienta, IT, wsparcie techniczne, Customer Service Team, Specjalista ds. Wsparcia Klienta Międzynarodowego, german speaking, niemiecki, german, obsługa klienta, opiekun klienta, specjalista ds. obsługi, customer service, konsultant telefoniczny, przedstawiciel działu obsługi klienta, konsultant infolinii, ekspert,telefoniczny doradca, specjalista ds. obsługi klienta, , Infolinia przychodząca, junior specialist, młodszy specjalista, , Pracownik Centrum Zgłoszeniowego, student, Konsultant telesprzedaży, francuski, french, praca z fracuskim
- biegła znajomość języka francuskiego (warunek konieczny)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (do komunikacji wewnętrznej w firmie)
- znajomość systemów Windows na poziomie administracyjnym
- umiejętność analizowania sytuacji i podejmowania decyzji
- praca w systemie zmianowym i możliwość dostosowania godzin pracy do Twoich potrzeb (poniedziałek – sobota na dwie zmiany (07:00-15:00; 15:00-21:00) i niedziela 08:30-13:30)
- wynagrodzenie na poziomie 5 000 PLN brutto
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio przez pracodawcę)
- okazję do wysypiania się rano i rozpoczynania pracy po godzinie 12 :)
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
- bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie, kartę sportową, kursy językowe, możliwość dofinansowania szkoleń i studiów, prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
- brak dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania
- rozwój w obszarze IT (objęte stanowisko jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT)
- wiedzę – doświadczenie jest mile widziane, ale w razie potrzeby, wszystkiego Cię nauczymy (indywidualne szkolenie od tygodnia do 3 miesięcy)