Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Młodszy Informatyk / Informatyk / Starszy Informatyk ds. Wsparcia IT

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
  • Serwisant IT

    Diagnosis S.A.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Konfiguracja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (Windows) Konfiguracja sprzętu przenośnego (tablet, smartfon) wraz z oprogramowaniem (Android) Instalacja systemu operacyjnego i programów; Diagnostyka problemów związanych z działaniem środowiska...
  • Specjalista / Specjalistka Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Utrzymania Sieci i Systemów

    Hotel Narvil Sp. z o.o.   Serock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kluczowe Obowiązki: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury: sieć, serwery, BMS, CCTV, systemy dostępu. Świadczenie wsparcia Helpdesk dla personelu hotelu. Zarządzanie konfiguracją i konserwacja sprzętu IT (PC, urządzenia sieciowe). Diagnostyka łączności i rozwiązywanie...
  • Informatyk / Informatyczka

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Analityk ds zapewnienia jakości (QA) /Zespół Online Services

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Poziom: Mid / Senior; Forma współpracy: B2B/Umowa o pracę; Model pracy: hybrydowa lub 100% zdalna – do ustalenia; Elastyczny czas rozpoczęcia pracy: 07:00–09:00; Zakres obowiązków Wykonywanie testów manualnych zgodnie z przygotowanymi scenariuszami testowymi. Projektowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Administrator / Administratorka Systemów IT

    Hotel Narvil Sp. z o.o.   Serock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje Zadania: Nadzór nad kluczowymi systemami hotelowymi (BMS, CCTV, Serwery, Kontrola Dostępu). Bieżące wsparcie techniczne dla pracowników (Helpdesk). Konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych. Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z siecią LAN, WAN,...
Zobacz więcej ofert pracy

GDC IS Support Engineer

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
4023 dni temu
GDC IS Support Engineer
Kraków
GDC IS Support Engineer
Kraków
Nr Ref.: 1052117

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Company Overview:

Founded in South Africa in 1895, SABMiller has grown to become one of the world’s largest and most respected brewing companies. With operations in over 60 countries, it has more beer brands in the world’s top 50 than any other brewer and it ranks among the top 3 brewers in more than 30 countries.

SABMiller manufactures and markets over 150 beer brands. These include such international names as: Peroni NastroAzzurro, Miller Genuine Draft, Castle Lager and Pilsner Urquell, as well as major regional brands such as: Miller Lite, Carling Black Label, Aguila, Cristal, Pilsener, Atlas, Snow and Tyskie.

Key Purpose Statement

The GDC IS Support Engineer performs local on-site activities as a part of the overall IS Service Delivery offering to the GBS – Global Delivery Centre operation. This includes assisting with technical support of desktop services and local hardware.

Support includes IS Incident and Request resolution as part of the broader Service Delivery organisation and additionally performing local on-site activities as part for Service Delivery or GBS driven projects.

Activities require interaction with hardware, application software and operating systems to diagnose and resolve unique, non-recurring problems.
Strong technical problem solving and analysis skills are a prerequisite, in addition to exemplary customer service and communication.

The role will help Service Delivery toperform against agreed service levels, driveservice improvements and achieve operational excellence.

Outputs and Accountabilities

• To provide 1st level / 2nd level support to end-users in troubleshooting and resolving of desktop PC/local hardware issues and related peripherals (Printer, scanner, iPads etc…).
• Support project based activities by performing installations, setup, configuration, migration, upgrading and maintenance of desktop PC/local hardware
• To be prompt and meticulous in updating of daily incidents handled into the IS incident management tool
• To be responsive and pro-active when handling end-users' IS issues and requests
• To be highly customer focused and diligent towards providing good customer service
• Works within the broader Service Delivery community to resolve technical problems with desktop computing equipment and software
• Ensure desktop computers interconnect seamlessly with diverse systems including associated validation systems, file servers, email servers, computer conferencing systems, application servers, and administrative systems
• Train and orient staff on the local use of desktop services
• Responsible for reinforcing SABMiller values and ways of working, and ensuring they are embedded into daily working
• Promote the culture and mindset of continuous improvement, feeding into Service Delivery Improvement initiatives

Competence Requirements

The candidate will be able to demonstrate the following knowledge and experience:

• Degree or Diploma in IT or related disciplines
• MCDST certified
• Possess relevant IT skill set in hardware and software troubleshooting
• Experience in supporting Windows OS, Microsoft Office Suite, Anti-virus software, desktop telephony, etc.
• Experience in supporting different desktop environments and Call Centre technologies
• IT support within a Shared Service Centre is an advantage
• Extensive experience of Service Desk ITIL processes
• VIP support experience will be an added advantage
• Must be customer service oriented with good inter-personal and communication skills
• Good attitude with positive mind set in learning and ready to excel
• Able to work independently as well as in a local team and globally dispersed team
• Experience of working in a multicultural organisation

Roles, Skills and Attributes Required

Candidates will be able to demonstrate:

• Ability to manage diverse customers
• Well-developed technical skills and ability to analyse and solve common and complex computer problems through reasoning, troubleshooting and innovative thinking
• Operational delivery
• Attentions to detail and excellent analytical thinking
• Drive and resilience
• Customer focus
• Excellent communication skills

Special Requirements

• The position will sometimes require flexibility over working hours where necessary (24x7 shift work) to provide occasional support to business functions out of normal working hours (including weekends) as Incidents or Projects determine
• Lifting and transporting of moderately heavy objects, such as computers and peripherals

If this position sounds interesting for you do not hesitate to send us your CV in English.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Młodszy Informatyk / Informatyk / Starszy Informatyk ds. Wsparcia IT

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
  • Serwisant IT

    Diagnosis S.A.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Konfiguracja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (Windows) Konfiguracja sprzętu przenośnego (tablet, smartfon) wraz z oprogramowaniem (Android) Instalacja systemu operacyjnego i programów; Diagnostyka problemów związanych z działaniem środowiska...
  • Specjalista / Specjalistka Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Utrzymania Sieci i Systemów

    Hotel Narvil Sp. z o.o.   Serock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kluczowe Obowiązki: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury: sieć, serwery, BMS, CCTV, systemy dostępu. Świadczenie wsparcia Helpdesk dla personelu hotelu. Zarządzanie konfiguracją i konserwacja sprzętu IT (PC, urządzenia sieciowe). Diagnostyka łączności i rozwiązywanie...
  • Informatyk / Informatyczka

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Analityk ds zapewnienia jakości (QA) /Zespół Online Services

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Poziom: Mid / Senior; Forma współpracy: B2B/Umowa o pracę; Model pracy: hybrydowa lub 100% zdalna – do ustalenia; Elastyczny czas rozpoczęcia pracy: 07:00–09:00; Zakres obowiązków Wykonywanie testów manualnych zgodnie z przygotowanymi scenariuszami testowymi. Projektowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Administrator / Administratorka Systemów IT

    Hotel Narvil Sp. z o.o.   Serock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje Zadania: Nadzór nad kluczowymi systemami hotelowymi (BMS, CCTV, Serwery, Kontrola Dostępu). Bieżące wsparcie techniczne dla pracowników (Helpdesk). Konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych. Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z siecią LAN, WAN,...