Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Koordynator / Koordynatorka projektu (wdrażanie produktów)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
  • Product Manager

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
  • Product Manager w branży produktów dla zwierząt

    Over Group   mazowieckie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl Sp. z o.o.   mazowieckie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Regionalny Dyrektor Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    rozwój rynku w podległym regionie; kierowanie, kontrola, szkolenie i rozwój podległego zespołu sprzedażowego; duża aktywność w nawiązywaniu pozytywnych i długofalowych relacji z kluczowymi klientami w regionie; przygotowywanie ofert sprzedaży, prowadzenie polityki cenowej na powierzonym...
  • Regionalny Dyrektor Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    rozwój rynku w podległym regionie; kierowanie, kontrola, szkolenie i rozwój podległego zespołu sprzedażowego; duża aktywność w nawiązywaniu pozytywnych i długofalowych relacji z kluczowymi klientami w regionie; przygotowywanie ofert sprzedaży, prowadzenie polityki cenowej na powierzonym...
  • Specjalista ds. Marketingu / Manager ds. Marketingu

    FOB-Decor. Sp. z o.o.   Turza (pow. zawierciański, gm. Łazy)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w zgodzie z wizją i celami biznesowymi firmy, Bieżące analizy trendów, działań naszych klientów oraz konkurencji, Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących, Dbanie o wizerunek...
Zobacz więcej ofert pracy

Global Engagement Manager with English

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
menedżer
praca stacjonarna
rekrutacja online
944 dni temu
Global Engagement Manager with English
Warszawa

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

Job Description
  • To have regular touch points with their relevant global product teams
  • Support the global product teams in co creation of global marketing campaigns in cooperation with local affiliates infusing the client team with content and campaign expertise
  • Document campaign journeys and decisions made on marketing campaign messaging, storyline, channels, and effectiveness tracking
  • Provide end to end project oversight in association with their supporting digital project manager DPM to ensure the delivery of global campaigns that meet agreed timeline and quality KPIs
  • Acts as first channel of escalation for the global product teams
  • Supports and drives the Digital Content and Services Lab The Lab adoption with the global product teams
  • Support global product teams to develop their editorial calendar
  • Supports the co creation process and actively gain feedback from the wider Local Engagement Manager LEM community on the performance of the global content and where it can be improved
  • Drives content localization in local affiliates via LEMs by informing them of campaign launches, and ensuring pull through of content and data
  • Work with The Lab analytics team to translate performance reports into meaningful recommendations to optimize campaigns and inform future global campaign strategies
  • Provide on going advice to the global product teams on how to improve the quality of content through digital marketing and multi channel expertise as well as sharing best practice guidance from within and outside the Pharmaceutical Industry
  • Support the global product teams with their onboarding to the modular content strategy
  • Proactively identify problems and new opportunities for The Lab, liaising with wider program teams LEMs, production, analytics to create and scale solutions across the program

Qualifications

 

Required

  • Relationship management
  • Communications Executive Reporting
  • Digital multichannel marketing experience
  • Ability to understand and translate marketing analytics reports
  • Marketing Account Management experience client facing
  • Awareness of digital trends
  • Cultural awareness and international experience

Recommended

  • Digital Project Delivery Web, Social, Mobile
  • Management Consulting experience
  • Digital Analytics
  • Digital Strategy
  • Marketing Platform experience especially AEM, SFMC, OCE and Veeva Vault
  • Knowledge of Pharma industry and marketing in highly regulated environments
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

Job Description
  • To have regular touch points with their relevant global product teams
  • Support the global product teams in co creation of global marketing campaigns in cooperation with local affiliates infusing the client team with content and campaign expertise
  • Document campaign journeys and decisions made on marketing campaign messaging, storyline, channels, and effectiveness tracking
  • Provide end to end project oversight in association with their supporting digital project manager DPM to ensure the delivery of global campaigns that meet agreed timeline and quality KPIs
  • Acts as first channel of escalation for the global product teams
  • Supports and drives the Digital Content and Services Lab The Lab adoption with the global product teams
  • Support global product teams to develop their editorial calendar
  • Supports the co creation process and actively gain feedback from the wider Local Engagement Manager LEM community on the performance of the global content and where it can be improved
  • Drives content localization in local affiliates via LEMs by informing them of campaign launches, and ensuring pull through of content and data
  • Work with The Lab analytics team to translate performance reports into meaningful recommendations to optimize campaigns and inform future global campaign strategies
  • Provide on going advice to the global product teams on how to improve the quality of content through digital marketing and multi channel expertise as well as sharing best practice guidance from within and outside the Pharmaceutical Industry
  • Support the global product teams with their onboarding to the modular content strategy
  • Proactively identify problems and new opportunities for The Lab, liaising with wider program teams LEMs, production, analytics to create and scale solutions across the program

Qualifications

 

Required

  • Relationship management
  • Communications Executive Reporting
  • Digital multichannel marketing experience
  • Ability to understand and translate marketing analytics reports
  • Marketing Account Management experience client facing
  • Awareness of digital trends
  • Cultural awareness and international experience

Recommended

  • Digital Project Delivery Web, Social, Mobile
  • Management Consulting experience
  • Digital Analytics
  • Digital Strategy
  • Marketing Platform experience especially AEM, SFMC, OCE and Veeva Vault
  • Knowledge of Pharma industry and marketing in highly regulated environments
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Koordynator / Koordynatorka projektu (wdrażanie produktów)

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
  • Product Manager

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
  • Product Manager w branży produktów dla zwierząt

    Over Group   mazowieckie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
  • Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

    Praca.pl Sp. z o.o.   mazowieckie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Regionalny Dyrektor Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    rozwój rynku w podległym regionie; kierowanie, kontrola, szkolenie i rozwój podległego zespołu sprzedażowego; duża aktywność w nawiązywaniu pozytywnych i długofalowych relacji z kluczowymi klientami w regionie; przygotowywanie ofert sprzedaży, prowadzenie polityki cenowej na powierzonym...
  • Regionalny Dyrektor Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   łódzkie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    rozwój rynku w podległym regionie; kierowanie, kontrola, szkolenie i rozwój podległego zespołu sprzedażowego; duża aktywność w nawiązywaniu pozytywnych i długofalowych relacji z kluczowymi klientami w regionie; przygotowywanie ofert sprzedaży, prowadzenie polityki cenowej na powierzonym...
  • Specjalista ds. Marketingu / Manager ds. Marketingu

    FOB-Decor. Sp. z o.o.   Turza (pow. zawierciański, gm. Łazy)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w zgodzie z wizją i celami biznesowymi firmy, Bieżące analizy trendów, działań naszych klientów oraz konkurencji, Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących, Dbanie o wizerunek...