- Nadzór i prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, z Ustawą o Rachunkowości
- Rejestrację i ewidencję wszystkich transakcji finansowych
Współtworzenie polityki finansowej firmy - Przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz innych raportów finansowych wymaganych przez organy podatkowe
- Prowadzenie rozliczeń z klientami: wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności, rozwiązywanie ewentualnych nieprawidłowości
- Przygotowywanie raportów finansowych dla zarządu firmy oraz udzielanie niezbędnych informacji i wsparcia w podejmowaniu decyzji biznesowych
- Utrzymywanie i aktualizowanie bieżących dokumentacji księgowej, wprowadzanie zmian do planu kont i systemu rachunkowości
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz późniejsze je archiwizowanie
- Wdrożenie do pracy nowych osób i nadzorowanie pracy zespołu księgowego
- Minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe (preferowane w firmie produkcyjnej)
- Wykształcenie wyższe na kierunkach finanse/ ekonomia/ rachunkowość
- Wysoka motywacja oraz nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (B1/B2)
- Doświadczenie w rozliczaniu produkcji, środków stałych, stanów magazynowych
- Znajomość systemu kadrowego Symfonia będzie dodatkowym atutem
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą
- Pracę w międzynarodowej korporacji będącej producentem wyrobów stalowych z blach powlekanych
- Zatrudnienie od zaraz w nowo powstałym zakładzie produkcyjnym (planowany start produkcji w drugiej połowie 2024 roku)
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i realny wpływa na kształtowanie polityki finansowej firmy
- Dogodną lokalizację miejsca pracy (Kostrzyńsko- Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna w Bytyniu)
- Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.