Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 16.02.2018
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań w zakresie analiz przedwdrożeniowych, projektowania, wdrażania, integrowania i rozwoju Systemów Informatycznych (SI) realizowanych na potrzeby Urzędu,
- konsolidacja usług związanych z wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem SI,
- udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie SI w toku realizacji projektów ogólnomiejskich, w tym przygotowywania analiz, prowadzenia prac projektowych, programistycznych i wdrożeniowych.
Charakterystyka pracy:
- koordynowanie działań z zakresu wdrożenia oprogramowania,
- opracowywanie analiz funkcjonalnych i specyfikacji technicznych systemów informatycznych,
- analiza rynkowych możliwości zaspokojenia stwierdzonych potrzeb cyfryzacyjnych przez potencjalnych dostawców produktów i usług (zapytania ofertowe, konsultacje z dostawcami / wykonawcami) oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
- współpraca z użytkownikami i dostawcami systemów informatycznych w rozwoju i utrzymaniu aplikacji oraz udział we wdrażaniu systemów informatycznych,
- przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją projektową,
- realizacja wyznaczonych zadań projektowych zgodnie z obowiązującą metodyką zarządzania projektami,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy o ustroju m.st. Warszawy, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o ochronie danych osobowych, a także narzędzi projektowania i zarządzania bazami danych, metod zarządzania projektami informatycznymi, praktycznej metodyki projektowania systemów informatycznych i wdrożenia systemów informatycznych oraz ogólnych założeń koncepcji inteligentnego miasta (ang. smart city).
Praca w budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windy niedostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 3-lenie doświadczenie zawodowe w zakresie narzędzi projektowania i zarządzania bazami danych, metod zarządzania projektami informatycznymi, metodyki projektowania systemów informatycznych, wdrożenia systemów informatycznych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- pożądane kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, sumienność, samodzielność, komunikacja.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu informatyki, zarządzania, ekonomii,
- udział w specjalistycznych szkoleniach lub specjalistycznych kursach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
- odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia.