Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Biurze Rachunkowości na stanowisko:
- nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej i podatkowej: środków trwałych i wnip, nakładów na środki trwałe w budowie, obrotu magazynowego, nadzór nad rozliczeniami z tytułu podatków i opłat lokalnych.
- nadzór nad prowadzeniem całości spraw księgowych związanych z ewidencją projektów budowy środków trwałych dofinansowanych z UE, w tym rozliczanie nakładów na środki trwałe oraz dofinansowań,
- opracowywanie, aktualizowanie i opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych oraz udzielanie opinii i porad z zakresu rachunkowości,
- analiza i doskonalenie organizacji rachunkowości, funkcjonalności narzędzi informatycznych, proponowanie rozwiązań merytorycznych oraz systemowych dotyczących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych Spółki mających zastosowanie w rachunkowości i rozliczeniach podatkowych bądź wpływających na dokonywane zapisy księgowe lub kwalifikacje i rozliczenia podatkowe,
- zarządzanie podległym zespołem pracowników.
- wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomiczne, techniczne, matematyczne, informatyczne), preferowane kierunkowe
- studia podyplomowe w zakresie podatków, rachunkowości, controllingu i/lub kursy specjalistyczne
- przynajmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze finansowo-księgowym w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków, w szczególności środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, podatków i opłat lokalnych na poziomie zaawansowanym,
- umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel oraz księgowych na poziomie zaawansowanym, preferowana znajomość Simple.ERP,
- etyka zawodowa i kultura osobista,
- umiejętność delegowania zadań, planowania i organizowania pracy zespołu,
- umiejętność zarządzania procesami.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.