Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 27 września 2018r.
Główne odpowiedzialności:
- Opracowywanie i aktualizacja standardów i procedur w zakresie infrastruktury teleinformatycznej, platform sprzętowych, oprogramowania narzędziowego, aplikacyjnego, biurowego i systemowego.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji. Prowadzenie bazy wiedzy z zakresu IT dla pracowników Biura oraz innych odbiorców usług IT w Urzędzie. Prowadzenie kart ewidencyjnych wyposażenia indywidualnego pracowników Urzędu.
- Udział w zakupie sprzętu informatycznego, uczestnictwo w komisjach przetargowych.
- Tworzenie nowej i aktualizacja istniejącej dokumentacji i instrukcji dotyczących systemów informatycznych będących w kompetencjach Wydziału, podczas ich wdrożeń i na etapie rozwoju.
Charakterystyka pracy:
- Współuczestniczenie w projektach informatycznych realizowanych przez Biuro.
- Planowanie rozwoju narzędzi IT wspomagających pracę Wydziału.
- Udział w tworzeniu, utrzymaniu i udostępnianiu bazy wiedzy z zakresu wspieranych usług IT.
- Udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, dotyczących zakresu działania Wydziału.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju m.st. Warszawy, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windy niedostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie IT,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu kierunków informatycznych, matematyki, fizyki, zarządzania, ekonomii,
- powyżej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie znajomości biblioteki dobrych praktyk ITIL, zasad ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, znajomości narzędzi projektowania i zarządzania bazami danych, metod zarządzania projektami informatycznymi, programowania,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.