Rekrutacja na stanowisko: Główny specjalista/fotograf do realizacji projektu Patrimonium
Od kandydatów oczekujemy:
- udokumentowanego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; wymagane co najmniej 2 lata pracy przy digitalizacji – preferowane doświadczenie przy fotografowaniu – w sferze muzealnej/reklamowej/produktowej,
- doświadczenia w digitalizacji dóbr kultury będzie dodatkowym atutem,
- znajomości metodologii FADGI będzie dodatkowym atutem,
- biegłości w posługiwaniu się studyjnym sprzętem oświetleniowym (błyskowym i ciągłym) i innymi elementami wyposażenia studia fotograficznego,
- znajomości zasad oświetlenia obiektów bibliotecznych/muzealnych w warunkach studyjnych,
- znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem kolorem, balansem bieli, doborem optymalnych parametrów ekspozycji w pracy z obiektami muzealnymi/bibliotecznymi,
- obsługi programów graficznych CaptureOne - warunek konieczny, Adobe Photoshop, Adobe Camera Raw,
- obsługi komputera – programów MS Office (Word, Excel).
- odpowiedzialności,
- umiejętności współpracy w celu sprawnego przebiegu realizacji projektu,
- umiejętności planowania i zdolności organizacyjnych.
Zakres obowiązków m.in.:
- wykonywanie fotografii o charakterze dokumentacyjnym,
- wykonanie do końca projektu digitalizacji obiektów przede wszystkim Rękopiśmiennych oraz Ikonograficznych,
- obróbka plików graficznych zgodnie z wymogami fotografii reprodukcyjnej i przyjętymi w Instytucji standardami,
- ewidencjonowanie fotografii zgodnie z wyznaczonym standardem.
Wymiar czasu pracy:
- pełny etat
Wynagrodzenie zasadnicze:
- 5 000 zł