- Analiza i weryfikacja wniosków dotyczących świadectw homologacji typu pojazdu oraz świadectw homologacji typu UE pojazdu;
- Przygotowywanie świadectw homologacji typu pojazdu oraz świadectw homologacji typu UE pojazdu;
- Uczestnictwo w posiedzeniach międzynarodowych grup roboczych zajmujących się tematyką przepisów technicznych dotyczących wszystkich kategorii pojazdów oraz ich wyposażenia;
- Sporządzanie, przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentacji w postaci świadectw homologacji typu pojazdu oraz świadectw homologacji typu UE pojazdu;
- Sporządzanie projektów pism w ramach korespondencji z wnioskującymi o uzyskanie lub zmianę świadectwa homologacji typu pojazdu oraz świadectwa homologacji typu UE pojazdu, a także korespondencji z organami unijnymi lub państwami członkowskimi Unii Europejskiej;
- Koordynacja i kontrola czynności wykonywanych przez służby techniczne w ramach badań w zakresie homologacji typu pojazdu oraz homologacji typu UE pojazdu;
- Kontrola poprawności innych dokumentów przygotowywanych w związku z działalnością Wydziału Homologacji Pojazdów;
- Opracowywanie analiz, prowadzenie rejestrów, ocen i informacji dotyczących powierzonych zadań, związanych z wydawaniem świadectw homologacji typu pojazdu oraz świadectw homologacji typu UE pojazdu.
- Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku technicznym;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia dokumentów homologacyjnych;
- Znajomość krajowych przepisów w odniesieniu do stosowania procedur homologacyjnych;
- Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej przy realizowaniu wielu tematów;
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office);
- Sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów;
- Wysoka kultura osobista.
- Pracę w jednostce działającej w wielu organizacjach europejskich;
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Pakiet medyczny;
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności zawodowych;
- Pakiet socjalny.
Poznaj
Transportowy Dozór Techniczny
Transportowy Dozór Techniczny (TDT) jest jednostką dozoru technicznego, powołaną w drodze ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym jako państwowa osoba prawna, podległa ministrowi właściwemu do spraw transportu. Transportowy Dozór Techniczny powstał z połączenia Kolejowego Dozoru Technicznego oraz Dozoru Technicznego Żeglugi Morskiej.
Transportowy Dozór Techniczny zatrudnia przede wszystkim inżynierów różnych specjalności, którym powierzane jest najczęściej stanowisko inspektora dozoru technicznego, ale także osoby z innym wykształceniem, w zależności od potrzeb w zakresie wykonywania zadań administracyjnych, kadrowych itp. TDT posiada osiem oddziałów terenowych w: Warszawie, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Szczecinie a także Laboratorium badawcze z siedzibą w Krakowie i filią w Warszawie. Inspektorzy TDT działają na terenie całego kraju. W przypadku kandydatów na stanowisko inspektora wymagany jest dobry stan zdrowia pozwalający na pracę na wysokości oraz w przestrzeni zamkniętej.
Przywiązujemy ogromną wagę do stabilności zatrudnienia i rozwoju naszych pracowników.
W oddziałach terenowych TDT istnieje również możliwość odbycia bezpłatnych praktyk studenckich, które umożliwią zdobycie cennego doświadczenia.