Główny specjalista

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Warszawa
starszy specjalista (senior) / ekspert
praca stacjonarna
8 godz. temu
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158964

Warunki pracy


  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:



Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).



Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z ciągłym monitorowaniem, analizą oraz oceną stanu wdrożenia i realizacji planu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej, w tym prowadzi bieżący nadzór nad zmianami wynikającymi z ewentualnej rewizji planu.
  • Prowadzi sprawy związane z opiniowaniem planów i sprawozdań Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej oraz koordynuje przygotowania zbiorcze opinii do tych dokumentów.
  • Prowadzi sprawy związane z opłatami nawigacyjnymi w tym: prowadzi postępowania administracyjne, współpracuje z Komisją Europejską i EUROCONTROL w tym przekazuje właściwym podmiotom informacje i dokumentacje dotyczącą opłat nawigacyjnych oraz planów skuteczności działania, organizuje konsultacje z przedstawicielami użytkowników przestrzeni powietrznej w obszarze opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania, opiniuje rozliczenie refundowanych kosztów zwolnień z opłat nawigacyjnych.
  • Prowadzi w obszarze ekonomiczno-finansowym sprawy związane z ogłaszaniem sprawozdań rocznych instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w Dzienniku Urzędowym Urzędu.
  • Bierze uział w prowadzeniu spraw związanych ze współpracą z EUROCONTROL, Komisją Europejską oraz innymi podmiotami w sprawach związanych z systemem skuteczności działania, w tym bierze udział w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych i zespołów zadaniowych.
  • Prowadzi sprawy związane z monitorowaniem zmian w przepisach prawa krajowego i międzynarodowego wpływających na działalność instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w ekonomiczno-finansowym aspekcie systemu skuteczności działania oraz uczestniczy w procesie opiniowania, przedstawiania propozycji i dokonywania uzgodnień.
  • Opracowuje w obszarze ekonomiczno-finansowym projekty regionalnego/krajowego planu skuteczności działania dla instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej.
  • Planuje, organizuje i wykonuje czynności kontrolne związane z certyfikacją i nadzorem w obszarze ekonomiczno-finansowym nad instytucjami żeglugi powietrznej, nadzoruje realizację wniosków pokontrolnych i programów naprawczych dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub lotnictwo, lub zarządzanie, lub prawo, lub finanse i rachunkowość, lub ekonometria, lub międzynarodowe stosunki gospodarcze lub wyższe i studia podyplomowe na kierunku ekonomia lub lotnictwo, lub zarządzanie, lub finanse i rachunkowość, lub bankowość lub ekonometria
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w lotnictwie lub transporcie lub logistyce lub w obszarze związanym z zagadnieniami ekonomiczno-finansowymi
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub analityki biznesowej lub zarzadzania operacyjnego.
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość ustawy prawo lotnicze oraz aktów wykonawczych do niej
  • Znajomość analizy finansowej
  • Znajomośc przepisów międzynarodowych EUROCONTROL i UE dot. opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Znajomość programu MS Excel
  • Kompetencje behawioralne: myślenie analityczne, rzetelność, komunikacja, współpraca, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu controllingu
  • Przeszkolenie z zakresu technik audytowania lub przeszkolenie z zakresu analizy kosztów i controllingu.
  • Język angielski na poziomie biegłym (C1)
  • Znajomość zasad ekonometrii i statystyki
  • Znajomość zagadnień związanych z procesami decyzyjnymi w UE (w tym tworzenie prawa unijnego)
  • Znajomośc międzynarodowych standardów rachunkowości
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego z zakresu Działu II Postępowanie

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub analityki biznesowej lub zarzadzania operacyjnego.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B bądź oświadczenie w tym zakresie.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego ukończenia studiów podyplomowych z zakresu controllingu.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z technik audytowania lub analizy kosztów i controllingu.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości j. angielskiego na poziomie biegły (C1) lub oświadczenie w tym zakresie

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-22 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

z dopiskiem na kopercie lub w temacie maila:
"Oferta pracy LER-7/2-99/2025"

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej), lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247) przy ul. Marcina Flisa 2.


2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@ulc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.


3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres mailowy daneosobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 1 §1 i 2 ustawy z dnia 22.06.1974 r. – Kodeks Pracy, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.


4. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.


5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów szczegółowych w związku z prowadzonym postępowaniem.


6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.


7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania.


8. Przysługuje Pani/ Panu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli dane osobowe nie są niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.


9. W zakresie udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.


10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.


11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


12. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa. Nie podanie ich może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze oraz podpisania umowy o pracę.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Ekspert / Ekspertka ds. Projektów AML

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoja rola: Uczestniczysz w projektach dotyczących obszaru AML-CFT w tym we wdrożeniu Nowego pakietu AML-CFT; Uczestniczysz w procesie analizy luki, projektowaniu zmian w procesach, regulacjach wewnętrznych i systemach informatycznych banku w celu zapewnienia zgodności z regulacjami AML-CFT i...
  • Analityk Procesów Biznesowych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Identyfikowanie i analizowanie procesów biznesowych w centrali; Dokumentowanie procesów z użyciem notacji BPMN; Współpraca z właścicielami procesów w celu walidacji i projektowania rozwiązań TO-BE; Tworzenie dokumentacji analitycznej do backlogu (scenariusze, mierniki,...
  • Specjalista ds. Rentowności i Strategii Cenowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Analiza rentowności usług, kontraktów i jednostek organizacyjnych. Tworzenie raportów i prognoz finansowych oraz scenariuszy „co-jeśli”. Opracowywanie modeli cenowych w oparciu o koszty, rynek i potrzeby klientów. Ocena projektów i inicjatyw biznesowych pod kątem opłacalności....
  • Specjalista ds. Rentowności i Strategii Cenowej Usług Pocztowych i Kurierskich

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: tworzenie regularnych raportów przedstawiających wyniki finansowe i wskaźniki rentowności usług, kontraktów, jednostek, analiza marż na różnych poziomach: produkt, klient, segment, kanał sprzedaży, przygotowywanie modeli cenowych w oparciu o koszty operacyjne, warunki...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Biznesu (Sektor Obronny)

    HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Zakres Obowiązków Prowadzenie badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów i obszarów wzrostu w sektorze obronnym. Rozwój biznesu: identyfikacja i realizacja nowych możliwości (klienci, partnerzy, rynki). Opracowywanie i wdrażanie strategicznych planów marketingowych...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
  • CRM Product Owner

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: zdefiniowanie wizji, celów i kluczowych procesów CRM w organizacji, analiza obecnych systemów i potrzeb biznesowych w obszarze zarządzania relacjami z klientami, opracowanie koncepcji docelowego rozwiązania CRM oraz wymagań funkcjonalnych i...
  • Starszy Analityk / Starsza Analityczka AML

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoja rola: Opiniujesz analizy podejrzanych transakcji lub aktywności klientów wykonane przez Analityków AML; Rekomendujesz zgłoszenia transakcji podejrzanych do GIIF (STR/SAR) lub podejmowanie innych działań w celu ograniczenia ryzyka ML-FT generowanego przez klienta; Sporządzasz lub...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Analityk Biznesowo-Systemowy IT

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Działu Usług i Projektów IT poszukujemy zaangażowanego Analityka Biznesowo-Systemowego z praktycznym doświadczeniem w realizacji projektów IT. Poziom: Senior/Mid; Forma współpracy: Kontrakt gospodarczy (Umowa B2B) Rekrutacja: 100% zdalna; Model pracy: hybrydowa (sporadyczne spotkania...