Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- miejsce pracy znajduje się przy ul. Miodowej 15 w Warszawie;
- budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszajacych się na wózkach inwalidzkich;
- praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- stres związany z prowadzeniem audytu wewnętrznego.
Zakres zadań
- Współuczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu zadań audytowych w komórkach organizacyjnych Ministerstwa w celu dokonania oceny systemu kontroli zarządczej oraz przedstawienia wniosków, zaleceń i propozycji usprawnień w zakresie funkcjonowania jednostki, zgodnie z rocznym planem audytu wewnętrznego oraz w uzasadnionych przypadkach poza planem audytu.
- Współuczestniczy w monitorowaniu realizacji zaleceń zawartych w sprawozdaniach, w tym przeprowadza czynności sprawdzających mające na celu ocenę dostosowania audytowanej działalności do wniosków zawartych w sprawozdaniach z audytu.
- Współuczestniczy w dokumentowaniu wyników analizy ryzyka w celu przygotowania rocznych i strategicznych planów audytu i programów zadań audytowych w oparciu o rzetelne, obiektywne i niezależne ustalenia stanu faktycznego w zakresie funkcjonowania Ministerstwa.
- Współuczestniczy w analizie ryzyka procesów zachodzących w obszarach działania Ministerstwa na podstawie zebranych informacji i prowadzonego monitoringu realizacji zaleceń wynikających ze sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych.
- Gromadzi plany audytów i sprawozdania z wykonania planów, a także inne informacje określone przez Komitet Audytu w Ministerstwie Zdrowia oraz przygotowuje zasady i wytyczne w zakresie audytu wewnętrznego.
- Współuczestniczy we współpracy z audytorami wewnętrznymi w jednostkach podległych Ministrowi Zdrowia lub przez niego nadzorowanych w celu wypracowania metodyki audytu wewnętrznego, koordynacji zadań audytowych zleconych przez Komitet Audytu oraz oceny zewnętrznej komórek audytu wewnętrznego w resorcie zdrowia.
- Współuczestniczy w zapewnieniu obsługi organizacyjnej i merytorycznej Komitetu Audytu, w zakresie wskazanym przez Zarządzającego Audytem Wewnętrznym oraz prowadzi inne działania mające na celu jego wsparcie.
- Prowadzi i archiwizuje dokumentację audytu wewnętrznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w Ministerstwie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach w administracji rządowej lub samorządowej lub pozarządowej związanych z: kontrolą zarządczą lub audytem wewnętrznym lub kontrolą wewnętrzną lub funduszami unijnymi lub obsługą prawną lub systemami informatycznymi lub rachunkowością lub finansami lub zamówieniami publicznymi lub audytami ISO
- wiedza z zakresu międzynarodowych standardów audytu wewnętrznego i metodyki audytu wewnętrznego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
- zdolność szybkiego zaznajamiania się z przepisami prawa oraz umiejętność stosowania i interpretowania prawa w praktyce
- Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
- Umiejętność współpracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończenie studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, prowadzonych przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (art. 286 ustawy o finansach publicznych) lub w trakcie zdobywania kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego określonych w uofp.
- Wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem
- Wiedza z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, rachunkowości budżetowej
- Wiedza z zakresu bezpieczeństwa informacji (w tym ochrony danych osobowych i systemów teleinformatycznych)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydatki/ kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, prowadzonych przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (art. 286 ustawy o finansach publicznych) lub dokument potwierdzający, że kandydat/ kandydatka jest w trakcie zdobywania kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego określonych w ww. ustawieTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-09 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Ministerstwo Zdrowia
Biuro Administracyjne
ul. Miodowa 15
00–952 Warszawa
z dopiskiem: „AW nr 3341".
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.