Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku łączy się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Praca wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- realizuje działania związane z przygotowaniem i wdrożeniem koncepcji logistyczno-organizacyjnych dotyczących spotkań w lokalizacjach centralnych w Polsce, obejmujących m.in. identyfikację oraz realizację potrzeb w zakresie usług konferencyjnych;
- ściśle współpracuje z organami administracji publicznej, w tym szczególnie z ministerstwami i urzędami centralnymi, w kwestiach logistyczno-organizacyjnych związanych z organizacją spotkań w lokalizacjach centralnych w ramach Przewodnictwa;
- utrzymuje bieżący kontakt z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z dostawcami usług konferencyjnych oraz z zarządcami obiektów, w których organizowane są spotkania w lokalizacjach centralnych;
- uczestniczy w pracach nad aktualizacją Programu przygotowań Rzeczypospolitej Polskiej do objęcia i sprawowania Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej, a także nad projektem sprawozdania z jego wykonania, w zakresie organizacji spotkań w lokalizacjach centralnych;
- przygotowuje projekty analiz, ocen, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących przygotowania do sprawowania i sprawowania Przewodnictwa, szczególnie w odniesieniu do organizacji spotkań w lokalizacjach centralnych;
- gromadzi, analizuje i przetwarza dane oraz materiały dotyczące państw członkowskich UE, które prowadziły lub prowadzą przygotowania do sprawowania Przewodnictwa;
- tworzy i obsługuje bazy danych dotyczące kwestii logistycznych i organizacyjnych związanych z organizacją spotkań w lokalizacjach centralnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość zasad funkcjonowania: administracji publicznej, w tym służby cywilnej, UE, w szczególności roli kraju sprawującego przewodnictwo w Radzie UE
- posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu stosunków międzynarodowych lub politologii lub europeistyki lub prawa
- znajomość języka angielskiego na poziomie C2 lub innego niż angielski języka roboczego Unii Europejskiej na poziomie B2
- umiejętność organizacji spotkań wielostronnych