Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
216 dni temu
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 151988

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze w budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 2 godzin dziennie.
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).

Zakres zadań

  • prowadzi postępowanie administracyjne w sprawach zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę
  • analizuje zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do budowy lub rozbiórki oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę
  • prowadzi postępowanie administracyjne w sprawach zmiany decyzji oraz zatwierdzenia projektu budowlanego zamiennego
  • prowadzi postępowanie administracyjne objęte wnioskiem o udzielenie odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych
  • prowadzi postępowanie administracyjne objęte wnioskiem o przeniesienie pozwolenia na budowę na rzecz innego podmiotu, oraz w sprawach wygaśnięcia lub uchylenia decyzji administracyjnej Wojewody jako organu administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji dotyczącej sieci, dróg, lotnisk cywilnych i obiektów hydrotechnicznych,
  • prowadzi postępowanie administracyjne objęte wnioskiem o zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, analizuje złożoną dokumentację
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach ustalania opłaty za usunięcie drzew lub krzewów oraz wykonania nasadzeń zastępczych, w tym ustalonym terminie weryfikuje żywotność nasadzeń
  • analizuje przychodzące skargi i wnioski, rejestruje dzienniki budowy, wypełnia niezbędne rejestry prowadzonych spraw (rejestr wniosków, decyzji i zgłoszeń, BIP-zgłoszenia), prowadzi bieżącą archiwizację dokumentacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku architektura, inżynieria lądowa, budownictwo lub inżynieria środowiska albo wyższe prawnicze lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji architektoniczno-budowlanej lub planowaniu przestrzennym
  • znajomość ustawy Prawo budowlane
  • znajomość ustawy o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu
  • znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • wymagane kompetencje: komunikacja, organizacja pracy, współpraca w zespole
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe