
Marketing Wizards to profesjonalna agencja marketingu internetowego, która zawsze przygotuje zwycięskie kampanie. Skupiamy się na innowacyjnych internetowych kampaniach dla firm e-commerce oraz jesteśmy inkubatorem dla nowych internetowych startupów. Założyciele agencji stworzyli między innymi polski Groupon, serwis LaModa.pl, prowadzimy marketing internetowy Szukamy osób z pasją i zawodową nadpobudliwością, osobników kreatywnych i rebeliantów, chcących przeciwstawić się masowej produkcji. Docenimy ludzi z genotypem start-upowca, którzy doskonale odnajdują się w wibrującym środowisku. Polujemy na profesjonalistów, którzy dołączą do współpracy i przyczynią się do szybkiego rozwoju naszej organizacji.
Kogo szukamy?
Jesteś przede wszystkim zajawkowiczem - grafikiem webowym. Śledzisz najnowsze trendy. Tworzysz bannery, newslettery i mailingi i wiesz co jest ładne oraz co się klika. Potrafisz je stworzyć, a następnie pociąć do htmla tak żeby biedne żuczki od zapinania newsletterów mogły je bez lamentu zapiąć i żeby następnego dnia wszyscy szczęśliwie oglądali Twoje dzieło.
…a może dodatkowo jeszcze?
- Znasz standardy przygotowywania mailingów i bannerów? Potrafisz napisać walidację do formularza i zapiąć go pod bazę danych? Tym chętniej Cię zapraszamy
Co musisz koniecznie potrafić:
- Photoshop ninja skills (szybko, ładnie i na temat)
- Flash (zrobisz śmigający banner od podstaw lub zaadaptujesz kreację z PSD)
- znajomość HTML i CSS – na tyle żebyś potrafił przygotować kreację pod mailing/banner (zgodnie z wymaganiami co do wagi, linków, etc.)
- liczymy że będziesz działać szybko i bezobsługowo
Co byśmy chcieli żebyś potrafił:
- znajomość php, JS, AJAX
- znajomość baz danych
Co oferujemy:
- Pracę na poddaszu które tworzy dla wielu wschodzących gwiazd na rynku polskim i nie tylko
- Uprzejmą koleżankę i kolegów
- Chęć tworzenia nowych trendów na rynku.
Jeśli czytając powyższe stwierdzasz „TAK TO JA!” wyślij nam swoje CV i portfolio. Jeśli uważasz że naprawdę niewiele Ci brakuje do powyższego również śmiało wysyłaj. Wiemy, że horoskopy też nie mają 100% trafności