Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Head of Partner Marketing

SALESmanago
Kraków
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1143 dni temu
Company Overview
 

Every day SALESmanago helps hundreds of the world’s most recognizable brands, such as Starbucks, BMW, Crocs, New Balance, and Victoria’s Secret, as well as many smaller organizations to connect with their customers. In fact, our leading Customer Engagement Platform is used by 2000+ midmarket and enterprise clients in more than 50 countries, helping people all over the world to benefit from a better, more personal consumer experience.


Based in Kraków, Poland, but expanding rapidly internationally - SALESmanago employs over 350 highly talented marketing, sales, consulting, data science, and R&D professionals. Our Company is growing revenue at 40% annually and is the European technology leader in digital customer engagement.

Head of Partner Marketing
A workplace: Kraków
Responsibilities

 

To accelerate our growth and become a global leader in our market, we are expanding our Marketing team - as a result, we are actively seeking an experienced Head of Partner Marketing
This is an exciting opportunity to join a fast-growing SaaS company to help scale our Marketing organization. You will be primarily responsible for developing the partner marketing strategy from the ground up across brand awareness, enablement and joint activations to drive demand from our 000’s of active partners

 

You will be excited and highly motivated at the prospect of playing a critical role within one of Europe’s fast-growing, eCommerce companies and helping our company to realize our ambition and become Poland’s next SaaS unicorn. Our ideal candidate will have hands-on experience of leading a global partner / channel marketing function across both enablement and activations. Working with strategic partners and resellers in >50 locations to grow the SALESmanago education and demand.

 

What you’ll be doing:
  • Own the strategy for our European partner marketing approach
  • Run the tactical execution of our partner and Through partner activations
  • Be directly accountable for Op Generation targets via Direct and indirect partner marketing
  • Deliver growth in revenue from our partner channel with specific focus on the enterprise
  • segment
  • Drive the EMEA partner relationships and engagement
  • Work closely with our USA partner marketing team to share best practice and create global economies of scale.
  • Work with our partners to create joint value propositions to drive engagement within our partners and to our partner audiences
  • Work out ways to create joint value in our our partner engagements
  • Maximise the New / New, New / Existing and Existing / New joint activation goals
  • Increase partner Pipeline contribution by double digit percents QonQ
  • Design and implement joint go-to-market campaigns, strategies and content with key partners to generate pipeline and revenue.
  • Develop detailed campaign project plans, including campaign goals, messaging, calls to action, content and marketing distribution channels
  • Own the education, training and communication strategy for our to partner marketing
Requirements
  • 5-10 years experience in high growth start up / scale up
  • Hands on experience of building partner marketing programs to partners and with partners.
  • Proven track record of delivering Direct and Indirect new business opportunities through the partner ecosystem.
  • Successful track record of working with strategic, technology, resell and services partners on go-to-market for joint offerings and traditional channel marketing tactics
  • Exceptional communication skills, both verbal and written, across all levels of the organization.
  • Proven experience of scaling partner marketing programs and activations
  • Strong analytical skill set to identify insights and optimize execution of campaigns/programs
  • A start-up mentality with a bias to action and the ability to flex in a rapidly
  • changing, fast-paced environment
  • Confident in front of large audiences and senior stakeholders
What we offer
  • The opportunity to make a career in a fast-growing, international-expanding company
  • Ownership and accountability across a critical marketing / business function
  • Be part of a scaling journey €20m-€100m
  • Ability to work remotely or in our Krakow office.
  • Opportunity to travel to Krakow if based remotely
  • Report to a UK based CMO
  • Unique opportunity to join a €20m+ scale up and still have significant influence in how product marketing is structured.

Key Takeaways
 

Role: A unique opportunity for an Head of Demand / Lead Gen to join SALESmanago at the exciting moment of rapid growth acceleration
Location: Remote UK, Amsterdam or EMEA or in office in Krakow
Package: Competitive salary (with performance-based bonus) and benefits

 

 

Please include the following clause in your CV:

„I agree to the processing of personal data provided in this document for realizing the recruitment process by Benhauer Sp. z o. o. pursuant to the Personal Data Protection Act of 10 May 2018 (Journal of Laws 2018, item 1000) and in agreement with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation).”

The above consent to the processing of personal data is voluntary, however it is necessary to consider the application in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...