Head of Technology Processes and Services Management

ING Bank Śląski S.A.

Warszawa

9 dni temu

Head of Technology Processes and Services Management
Workplace: Warszawa
Your tasks:
  • Management and governance of Technology frameworks and processes
  • Ownership of continues processes and services delivery improvements
  • Coordination of organizational procedures for optimized efficiency and productivity
  • Delivery of Technology Department analytics, MIS and reporting
  • Delivery of People Agenda developments (including workforce knowledge/skills gaps and workplace optimization)
  • Accountability for Technology vendor management practices, inc. governance, day-to-day contracts management and contracts sourcing/negotiations, etc.
  • Technology performance management and optimization (people, processes and services)
  • Leading assigned Technology Department strategic initiatives and programs.
  • Provides training and coaching for other staff members
Our expectations:
  • Hands-on approach with ability to manage complex topics
  • Master’s degree in Technology and/or Business Administration
  • 5+ years in a managerial role
  • Proven experience organizing and directing multiple teams and departments in matrix organization
  • Excellent communicator in written and verbal form
  • Experience planning and leading strategic initiatives
  • Keeps up with Technology and Banking industry trends 
  • COBIT certification
We offer:
  • Stable employment conditions    
  • Trainig
    and development programs
  • Access to new technologies
  • The premium depends on the results
  •  Private medical care
  • Employee retirement program
  • Sports package
  • The cafeteria system of benefits

Poznaj

ING Bank Śląski S.A.

Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Oceny Ryzyka 
Kierownik do spraw oceny ryzyka jest najbardziej doświadczonym spośród zespołu specjalistów, zajmujących się analizowaniem poziomu ryzyka dla każdej operacji finansowej, przeprowadzanej przez bank. Kierownik nadzoruje prace podległego personelu, samodzielnie zajmując się szczególnie istotnymi, strategicznymi z punktu widzenia banku przypadkami, które wymagają ponadprzeciętnej wiedzy i doświadczenia w tym ...
Praca Kierownik ds. Oceny Ryzyka