Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    6 godz.
    Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków. Utrzymywanie regularnego kontaktu z...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat; Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym; Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością; Będziesz utrzymywać regularny...
  • Młodszy informatyk / Informatyk w Dziale Eksploatacji i Infrastruktury w Wydziale Informatyki

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Wdrażanie zaawansowanych rozwiązań sieciowych i bezpieczeństwa oraz administrowanie nimi. Zarządzanie politykami firewall, VPN oraz innymi systemami w celu ochrony przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Znajomość tematyki bezpieczeństwa...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Operator ds. monitorowania systemów cyberbezpieczeństwa

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. Cyberzagrożeń

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
Zobacz więcej ofert pracy

Helpdesk Operator

ISS Facility Services Sp. z o.o.
Wrocław, ul. Piotra Skargi
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
15 dni temu
People make places
Helpdesk Operator
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piotra Skargi

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Główne obowiązki:
  • Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS
  • Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia
  • Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę
  • Wspieranie użytkowników w skali globalnej z zakresu działania systemu EMS
  • Wykonywanie dziennych i tygodniowych raportów
  • Tworzenie, aktualizacja i przestrzeganie dokumentacji dla użytkownika końcowego oraz globalnych procesów dotyczących systemu, obsługi salek konferencyjnych i ich rezerwacji
  • Komunikowanie się z globalnymi zespołami, w tym z zespołem Bridge Team, celem wspierania procesów dotyczących salek konferencyjnych i ich rezerwacji
  • Wykonywanie akcji konfiguracyjnych w systemie EMS na podstawie ustalonych procesów lub innych wymagań
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej zagranicznego
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka etyka pracy i profesjonalizm
  • Chęć rozwoju i pogłębiania swojej wiedzy
  • Potwierdzenie gotowości do pracy zmianowej i w trybie hybrydowym na zmianach 8:00-16:00 obowiązują 3 dni w biurze i 2 dni zdalnie; praca zdalna na zmianach 16:00-24:00, 24:00-8:00)
  • Okres szkoleniowy (pierwszy miesiąc) wyłącznie stacjonarnie
  • Potwierdzenie gotowości do pracy zdalnej na własnym sprzęcie (laptop/komputer stacjonarny), w biurze – na sprzęcie klienta.
  • Gotowość do pracy w święta
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym​ środowisku
  • Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Podobne oferty

  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    6 godz.
    Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków. Utrzymywanie regularnego kontaktu z...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Twoje zadania: Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat; Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym; Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością; Będziesz utrzymywać regularny...
  • Młodszy informatyk / Informatyk w Dziale Eksploatacji i Infrastruktury w Wydziale Informatyki

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Wdrażanie zaawansowanych rozwiązań sieciowych i bezpieczeństwa oraz administrowanie nimi. Zarządzanie politykami firewall, VPN oraz innymi systemami w celu ochrony przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Znajomość tematyki bezpieczeństwa...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Operator ds. monitorowania systemów cyberbezpieczeństwa

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. Cyberzagrożeń

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Na co dzień w naszym zespole:monitorujesz systemy cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym,analizujesz wykryte zdarzenia bezpieczeństwa,wykonujesz działania wspierające Threat Hunting,obsługujesz i kategoryzujesz incydenty bezpieczeństwa i nadajesz im priorytety,współpracujesz z drugą...