Nr ref.: 6950/MR
Helpdesk Specialist (2 linia)
Lokalizacja
Wrocław
Wynagrodzenie
6 000 - 11 000 PLN
Obszar
IT
Start
Maj - Czerwiec 2018
Języki
Angielski - biegły
Forma zatrudnienia
Umowa B2B
Connectis_ to ponad 20 lat doświadczenia w branży, 60.000 Specjalistów IT i tysiące projektów zrealizowanych w 14 krajach.
Opis stanowiska:
- Wsparcie techniczne ( 1-2 linia) dla pracowników firmy z branży finansowej - globalni użytkownicy (PL, UK, USA)
- Zapewnianie zdalnego wsparcia przez telefon, mail, chat
- Praca w międzynarodowym środowisku, w zgranym zespole i miłej atmosferze :)
- Możliwość rozpoczęcia pracy o różnych godzinach
- Wsparcie w godz. 07:00-19:00, poniedziałek - piątek, w systemie zmianowym (grafik ustalany indywidualnie z wyprzedzeniem)
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, min. 2 lata
- Bardzo dobra znajomość obsługi Microsoft Office, Internet Explorer, Lync i Windows 7
- Doświadczenie w zakresie wspierania środowiska użytkowników końcowych
- Umiejętność rozwiązywania złożonych problemów ze sprzętem, oprogramowaniem i sieciami na laptopach, komputerach i urządzeniach mobilnych
- Bardzo dobra komunikacja w j. angielskim
- Szeroka wiedza z obszaru IT
- Mile widziana znajomość oprogramowania do zarządzania systemem Windows, Citrix XenDesktop, SCCM, PowerShell, Active Directory
- Znajomość jednego z następujących języków będzie dodatkowym atutem: niemiecki, francuski, włoski
Oferujemy:
- Międzynarodową, długofalową współpracę
- Możliwość rozwoju kariery w globalnych strukturach znanego, międzynarodowego banku
- Możliwość brania udziału w dodatkowych aktywnościach w pracy ? rozwój różnych obszarów
- Opiekuna po stronie Connectis
- Dostęp do placówek sportowych w całej Polsce
- Opiekę medyczną dla Ciebie i bliskich
Lokalizacja
Wrocław
Wynagrodzenie
6 000 - 11 000 PLN
Obszar
IT
Start
Maj - Czerwiec 2018
Języki
Angielski - biegły
Forma zatrudnienia
Umowa B2B
Benefity
- komputer
- pakiet medyczny
- pakiet sport
- szkolenia