Najnowsze oferty pracy

  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
  • Specjalista / Specjalistka Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy

Helpdesk Specialist

Jutro Medical Sp z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
1237 dni temu
Helpdesk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.

 

Jutro Medical to start-up z ponad setką ludzi na pokładzie z branży medyczno-technologicznej, który rewolucjonizuje oblicze polskiej opieki zdrowotnej.

 

Jutro Medical to również nowoczesna Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), w której Pacjenci, w ramach świadczeń Narodowego Funduszu Zdrowia, mogą odbyć wizytę lekarską oraz wykonać konieczne badania. Przychodnia jest dostępna dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.

 

Nasza modelowa Przychodnia Przyszłości mieści się na warszawskim Żoliborzu, przy ul. Powązkowskiej 44. Leczymy w niej tysiące pacjentów miesięcznie!

 

Wspierają nas Aniołowie Biznesu oraz najlepsze fundusze Venture Capital - Kogito Ventures, Market One Capital, Inovo Venture Partners oraz niemiecki fundusz Rheingau Founders. W poprzedniej rundzie inwestycyjnej pozyskaliśmy kwotę 27 mln złotych i wciąż mamy apetyt na więcej.

Poznaj naszego dyrektora medycznego oraz lekarzy pracujących w warszawskich placówkach Jutro Medical:
Jakie zadania na Ciebie czekają:
  • dobór, zakup i konfiguracja sprzętów (Windows, MacOS, Linux) dla nowych pracowników - w tym również techniczny onboarding odnośnie obsługiwania sprzętu, czy też używanych na co dzień w pracy aplikacji

  • prowadzenie inwentaryzacji sprzętu firmowego, w tym również dokumentacji, czy protokołów odbioru sprzętu

  • wsparcie techniczne dla pracowników, instalowanie dodatkowego software’u

  • zarządzanie call center i siecią voip - konfiguracja telefonów i baz yealink, stworzenie i rozwijanie kolejki oczekujących na połączenie, ale też dodawanie nowych kont do dzwonienia dla pracowników

  • proste zadania związane z siecią LAN w placówce i biurach - konfigurowanie sieci, rozwijanie jej, zapewnienie bezpieczeństwa, dobór urządzeń, dostawcy internetu

  • bieżące rozwiązywanie problemów zaistniałych w placówce, zgłaszanie problemów do zarządcy budynku

  • rozwijanie współprac z firmami zajmującymi się zaopatrywaniem placówek medycznych, pocztą polską, dostawcami sprzętu komputerowego

Co musisz mieć ze sobą?
  • podejście ownershipowe - przejmiesz kilka różnych tematów z działania firmy i zaopiekujesz się nimi w pełni

  • znajomość obsługi różnych systemów komputerowych (Windows, MacOS, Linux)

  • podstawowa znajomość dotycząca działania sieci LAN, VLAN

Jeszcze lepiej jak:
  • studiujesz, lub ukończyłeś studia techniczne
  • pracowałeś już w placówce medycznej
Spodoba Ci się u nas jeśli:
  • lubisz brać odpowiedzialność za duże projekty i entuzjastycznie podchodzisz do wyzwań, których jest u nas sporo, nie są Ci one straszne, nie traktujesz ich jak problem

  • mocno stawiasz na rozwój, a ambicję masz we krwi, co przekłada się na dużą chęć przyswajania nowej wiedzy

  • dbasz o szczegóły, a dokładność to Twoje drugie imię, bo czujesz satysfakcję, kiedy coś jest dobrze zrobione

  • zdajesz sobie sprawę, że jak to w start-upie, nie wszystko jest idealne i perfekcyjne, dużo się dzieje, ad-hock i ASAP nie są Ci straszne

  • masz w sobie głód przygody, potrafisz zapałać entuzjazmem do idei, zajawić się pomysłem

  • komunikacja i otwarty dialog są z Tobą na Ty, a oprócz tego lubisz jasny i precyzyjny przekaz

  • budzisz się rano i zastanawiasz się, jaki wpływ na świat ma Twoje życie i co w nim robisz

  • jesteś gotowy/a walczyć o poprawę jakości polskiej opieki zdrowotnej i chcesz nam pomóc ratować życie setek tysięcy osób oraz sprawiać, że nasi Pacjenci będą mogli cieszyć się lepszym zdrowiem

Co gwarantujemy?
  • 20 dni pełnopłatnej przerwy w świadczeniu usług

  • pełnopłatne urlopy chorobowe (100%)

  • konsultacje medyczne z pierwszej ręki :)

  • kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju

  • no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy

  • nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych

  • liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych

Poznaj nasz zespół

Więcej informacji o firmie i naszych pracownikach znajdziesz na stronie:
www.jutromedical.com/kariera/dev
 

Poznaj

Jutro Medical Sp z o.o.

Jesteśmy przychodnią POZ oferującą wizyty refundowane przez NFZ. Zmieniamy przyszłość opieki zdrowotnej. Mamy prospektywne spojrzenie na pacjenta. Wykorzystując najnowsze technologie wspieramy pracę naszego zespołu medycznego. Stawiamy na nowoczesne przychodnie i gabinety. Tworzymy wyjątkową atmosferę – opartą o szacunek, regularny feedback, efektywne współdziałanie oraz wzajemną pomoc.

Podobne oferty

  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    10 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
  • Specjalista / Specjalistka Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...