Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Helpdesk

Inwenta Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
6675 dni temu

Ogłoszenie numer: 17476, z dnia 2006-01-23

Inwenta Sp. z o.o.

Firma doradztwa personalnego Inwenta Sp. z o.o. - pracująca dla międzynarodowej korporacji z sektora IT

Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: JB/HD/01

 

Opis stanowiska

Osoby zatrudnione na powyższym stanowisku będą odpowiedzialne za rozwiązywanie problemów technicznych anglojęzycznych pracowników firmy (zarówno bezpośrednio, jak i poprzez kontakt telefoniczny i mailowy).

Wymagania

• Doświadczenie w administracji serwerami Sharepoint, IIS, SQL lub doświadczenie w programowaniu w środowisku .Net • Wykształcenie wyższe z obszaru IT • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie • Umiejętność rozwiązywania problemów • Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

Zatrudnionym osobom firma oferuje: • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole • Specjalistyczne szkolenia • Realną możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji • Bardzo dobre warunki pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.