Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukujemy:
HR & Payroll Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 39/2021
Zadania:
- Obsługa kadrowa, płacowa i administracyjna pracowników i współpracowników
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, GUS, dostawcy usług
- Rekrutacja pracowników
- Kontrola obecności pracowników na terenie zakładu pracy
- Ścisła współpraca z działem księgowości
- Terminowe wykonywanie projektów oraz raportowanie
- Tworzenie i aktualizacja procedur firmowych
- Nadzór nad podległym zespołem
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, ekonomii, administracji lub prawa
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Teoretyczna i praktyczna wiedza z zakresu płac – samodzielne naliczanie list płac, ZUS, PERON dla 30 pracowników
- Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu polskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem składającym się z co najmniej jednego lub dwóch pracowników HR / administracyjnych
- Doświadczenie w rekrutacji
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Samodzielność oraz wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne
- Dokładność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista i dyskrecja
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Otwarte środowisko pracy zapewniające realny wpływ na kształtowanie kultury organizacyjnej firmy
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego