Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer / Menedżerka ds. Szkoleń Operacyjnych

    Amazon   Okmiany    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zadania Zarządzanie zespołem trenerów i specjalistów L&D, w tym coaching i planowanie ich rozwoju. Pełne zarządzanie programami szkoleniowymi dla pracowników i liderów w Centrum Realizacji Zamówień (FC). Opracowywanie, realizacja i ocena wszystkich działań szkoleniowych we współpracy z...
  • Starsza Partnerka / Starszy Partner HR

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres zadań: Całościowa odpowiedzialność za procesy HR w Polsce. Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z krajowymi przepisami. Przygotowywanie danych i dokumentów do payrollu obsługiwanego przez zewnętrznego dostawcę. Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i koordynacja...
  • Senior HR Business Partner

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za procesy HR RegioJet w Polsce; Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z polskim prawem pracy; Przygotowywanie danych i dokumentów do listy płac obsługiwanej przez firmę zewnętrzną; Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Transition Project Manager

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
3440 dni temu

Our Client is a leading global medical technology company with operations in the areas of surgery, intensive care, infection control, care ergonomics and wound care. The Group is organized into three business areas: Extended Care, Infection Control and Medical Systems.

Currently for the Shared Service Center in Krakow we are looking for an experienced and highly-professional candidate for a position of:

HR Transition Project Manager
Kraków
Nr ref.: 5583

Requirements:

  • University degree / BSc in HR/Economics or Business Administration
  • PMI, PRINCE or other Project Management Certificate or post-graduate studies is a strong advantage
  • At least 5 years working experience in SSC/BPO environment
  • Experience in leading HR migration project / change management initiatives is a must
  • Substantial previous experience in business process migrations at least 3 years
  • Very good understanding of process migration methodology
  • Availability for business travel and flexibility, especially in the period of transition
  • Fluent in written and spoken English language
  • Readiness to innovate and optimize processes (experience in lean management would be an advantage)
  • Analytical skills with attention to details
  • Ability to lead small to medium teams
  • Excellent interpersonal and communication skills
  • Comfortable liaising with multiple stakeholders and manage their expectations
  • Ability to handle conflicting priorities and work under time pressure
  • Very good Customer Service skills and strong customer orientation
  • Ability to work in the team and independently
  • Pro-activeness and can-do attitude
  • Proficient Ms. Office skills
  • Good knowledge of project management tools
  • PMP will be an advantage
  • Good knowledge of Case Management Systems especially used in HR

Responsibilities:

  • Plans and coordinates all migration activities including all pre-migration, migration and post-migration activities
  • Monitors the progress of migration and secures proper knowledge transfer,
  • Ensures the quality, completeness and accuracy of the processes documentation
  • Actively identifies and mitigates risks related to processes planned for migration and overall project
  • Initiates and runs process improvement and process standardization initiatives
  • Runs system/tool implementation projects (Case Management System etc.)
  • Provides Service Management to the HR Community within EMEA during transition project and during stabilization phase
  • Provides subject matter expertize to HR Delivery Leader during and after transition period
  • Provides subject matter expertize to HR Community within EMEA in retained process modeling

 

We offer:

  • Interesting and stable job in multinational company
  • Participation in transition projects
  • Participation in improvement projects
  • Friendly work environment
  • Open and friendly organizational culture
  • Opportunity for interesting development path within accounting
  • Benefit package
  • Professional trainings
 

Podobne oferty

  • Menedżer / Menedżerka ds. Szkoleń Operacyjnych

    Amazon   Okmiany    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zadania Zarządzanie zespołem trenerów i specjalistów L&D, w tym coaching i planowanie ich rozwoju. Pełne zarządzanie programami szkoleniowymi dla pracowników i liderów w Centrum Realizacji Zamówień (FC). Opracowywanie, realizacja i ocena wszystkich działań szkoleniowych we współpracy z...
  • Starsza Partnerka / Starszy Partner HR

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres zadań: Całościowa odpowiedzialność za procesy HR w Polsce. Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z krajowymi przepisami. Przygotowywanie danych i dokumentów do payrollu obsługiwanego przez zewnętrznego dostawcę. Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i koordynacja...
  • Senior HR Business Partner

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za procesy HR RegioJet w Polsce; Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z polskim prawem pracy; Przygotowywanie danych i dokumentów do listy płac obsługiwanej przez firmę zewnętrzną; Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i...