Incydent / Problem Manager

Anwim S.A.

Warszawa

23 dni temu

MOYA SIEĆ STACJI PALIW

 

Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. Pierwszą stację uruchomiliśmy w 2009 roku, obecnie posiadamy już ponad 200 obiektów. Wyróżnia nas wszechstronna, stale rozwijająca się oferta obejmująca m.in. koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, ulepszony diesel ON MOYA POWER, program flotowy MOYA FIRMA. W trosce o naszych Klientów, wprowadzamy atrakcyjne promocje, realizujemy ogólnopolskie działania marketingowe, oferujemy program lojalnościowy MOYA VIP.

 

Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,

chcą zainwestować w swój rozwój i Firmy

mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju

 

Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!

Incydent / Problem Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz odpowiedzialny za:
  • zarządzanie problemami, ich analizą oraz nadzorem nad wdrażaniem środków naprawczych oraz zapobiegawczych,
  • identyfikację obszarów wymagających poprawy w ramach działających systemów oraz procesów,
  • monitorowanie oraz opracowywanie wskaźników KPI oraz SLA w zakresie zarządzania problemami oraz incydentami,
  • współpracę z zespołem I, II i III linii wsparcia technicznego,
  • współpracę z zewnętrznymi dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów oraz  incydentów w ramach świadczonych usług wsparcia technicznego,
  • współpracę z Klientem wewnętrznym w celu identyfikacji procesów oraz obszarów wymagających poprawy, dążąc tym samym do podnoszenia jakości obsługi Klienta wewnętrznego
  • wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie procesu wsparcia technicznego oraz obsługi problemów oraz incydentów zgodnie z najlepszymi metodykami,
  • nadzór i koordynowanie prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz repozytorium bazy wiedzy,
  • opracowywanie i aktualizację procedur w zakresie rozwiązania problemów oraz incydentów.
Szukamy osób, które:
  • posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • posiadają wykształcenie wyższe – preferowane techniczne,
  • znają technologię IT w zakresie usług technicznych oraz ich komponentów takich jak: serwery, stacje robocze, sieci, bazy danych oraz cyklu wytwarzania i rozwoju oprogramowania,
  • posiadają doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów w zakresie wsparcia technicznego,
  • posiadają certyfikat na poziomie min. ITIL Foundation,
  • posiadają umiejętność pracy w zespole i dzielenia się wiedzą,
  • cechuje samodzielność, zaangażowanie i kreatywność w działaniu oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
  • umowę o pracę lub B2B,
  • prywatny pakiet medyczny,
  • kursy, szkolenia,
  • pracę w młodym, kreatywnym zespole,
  • możliwość rozwoju, nauki i zdobywania ciekawego oraz różnorodnego doświadczenia zawodowego.
Specjalista do spraw informatyki jest osobą odpowiedzialną za szereg procesów informatycznych w firmie. W praktyce specjalista nadzoruje i kontroluje poprawne działanie systemów informatycznych, funkcjonujących w danej firmie lub instytucji, jednocześnie organizując rozwój i wprowadzanie nowych technologii informatycznych na jej obszarze. Specjalista administruje siecią wewnętrzną firmy, jeśli nie wyznaczono do tego ...
Praca Specjalista ds. Informatyki