Najnowsze oferty pracy

  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT.
  • Informatyk

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Główne obowiązki: Nadzór nad sprzętem komputerowym, diagnostyka i bieżąca naprawa sprzętu w przypadku awarii. Administrowanie systemem informatycznym: bieżąca obsługa serwerów, zarządzanie infrastrukturą sieciową; instalacja, aktualizacja i wdrażanie serwerów, urządzeń sieciowych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia i Administracji IT

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Diagnostyka, naprawa i nadzór nad sprawnością sprzętu komputerowego. Pełna obsługa serwerów i zarządzanie siecią. Wdrażanie nowego sprzętu i oprogramowania (serwery, urządzenia sieciowe, stacje robocze). Prowadzenie dokumentacji technicznej wdrożeń i konfiguracji....
  • Administrator / Administratorka Systemów IT

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kluczowe Obowiązki: Nadzór nad sprzętem komputerowym, diagnostyka i bieżące usuwanie awarii. Administracja systemem informatycznym, bieżąca obsługa serwerów i zarządzanie infrastrukturą sieciową. Instalacja, aktualizacja i wdrażanie serwerów, urządzeń sieciowych, komputerów i...
  • Informatyczka / Informatyk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;
Zobacz więcej ofert pracy

Incydent / Problem Manager

Anwim S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2258 dni temu

MOYA SIEĆ STACJI PALIW

 

Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. Pierwszą stację uruchomiliśmy w 2009 roku, obecnie posiadamy już ponad 200 obiektów. Wyróżnia nas wszechstronna, stale rozwijająca się oferta obejmująca m.in. koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, ulepszony diesel ON MOYA POWER, program flotowy MOYA FIRMA. W trosce o naszych Klientów, wprowadzamy atrakcyjne promocje, realizujemy ogólnopolskie działania marketingowe, oferujemy program lojalnościowy MOYA VIP.

 

Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,

chcą zainwestować w swój rozwój i Firmy

mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju

 

Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!

Incydent / Problem Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz odpowiedzialny za:
  • zarządzanie problemami, ich analizą oraz nadzorem nad wdrażaniem środków naprawczych oraz zapobiegawczych,
  • identyfikację obszarów wymagających poprawy w ramach działających systemów oraz procesów,
  • monitorowanie oraz opracowywanie wskaźników KPI oraz SLA w zakresie zarządzania problemami oraz incydentami,
  • współpracę z zespołem I, II i III linii wsparcia technicznego,
  • współpracę z zewnętrznymi dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów oraz  incydentów w ramach świadczonych usług wsparcia technicznego,
  • współpracę z Klientem wewnętrznym w celu identyfikacji procesów oraz obszarów wymagających poprawy, dążąc tym samym do podnoszenia jakości obsługi Klienta wewnętrznego
  • wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie procesu wsparcia technicznego oraz obsługi problemów oraz incydentów zgodnie z najlepszymi metodykami,
  • nadzór i koordynowanie prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz repozytorium bazy wiedzy,
  • opracowywanie i aktualizację procedur w zakresie rozwiązania problemów oraz incydentów.
Szukamy osób, które:
  • posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • posiadają wykształcenie wyższe – preferowane techniczne,
  • znają technologię IT w zakresie usług technicznych oraz ich komponentów takich jak: serwery, stacje robocze, sieci, bazy danych oraz cyklu wytwarzania i rozwoju oprogramowania,
  • posiadają doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów w zakresie wsparcia technicznego,
  • posiadają certyfikat na poziomie min. ITIL Foundation,
  • posiadają umiejętność pracy w zespole i dzielenia się wiedzą,
  • cechuje samodzielność, zaangażowanie i kreatywność w działaniu oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
  • umowę o pracę lub B2B,
  • prywatny pakiet medyczny,
  • kursy, szkolenia,
  • pracę w młodym, kreatywnym zespole,
  • możliwość rozwoju, nauki i zdobywania ciekawego oraz różnorodnego doświadczenia zawodowego.
 

Podobne oferty

  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT.
  • Informatyk

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Główne obowiązki: Nadzór nad sprzętem komputerowym, diagnostyka i bieżąca naprawa sprzętu w przypadku awarii. Administrowanie systemem informatycznym: bieżąca obsługa serwerów, zarządzanie infrastrukturą sieciową; instalacja, aktualizacja i wdrażanie serwerów, urządzeń sieciowych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia i Administracji IT

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Diagnostyka, naprawa i nadzór nad sprawnością sprzętu komputerowego. Pełna obsługa serwerów i zarządzanie siecią. Wdrażanie nowego sprzętu i oprogramowania (serwery, urządzenia sieciowe, stacje robocze). Prowadzenie dokumentacji technicznej wdrożeń i konfiguracji....
  • Administrator / Administratorka Systemów IT

    LAKTOPOL - B Sp. z o.o.   Bielsk Podlaski, ul. Wojska Polskiego 52    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kluczowe Obowiązki: Nadzór nad sprzętem komputerowym, diagnostyka i bieżące usuwanie awarii. Administracja systemem informatycznym, bieżąca obsługa serwerów i zarządzanie infrastrukturą sieciową. Instalacja, aktualizacja i wdrażanie serwerów, urządzeń sieciowych, komputerów i...
  • Informatyczka / Informatyk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;