POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!
Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
Pracują dla nas specjaliści różnych dziedzin, którzy tworzą i wdrażają projekty, mające wpływ na działanie całej Firmy.
To, co dla nas ważne to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.
Masz to w sobie? Dołącz do nas!
Nasze obecne wyzwanie to:
- na bieżącym rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem zgłaszanych przez użytkowników
- analizowaniu i usuwaniu usterek sprzętu komputerowego
- zdalnej współpracy z drugą linią wsparcia
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność skutecznego analizowania i usuwania usterek systemów informatycznych
- bardzo dobrą znajomość systemów rodziny Windows, pozwalającą na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność dobrej organizację pracy
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- umiejętność pracy w zespole
- zdolność do pracy pod presją czasu
- prawo jazdy kat. B
- ciekawą i rozwijającą pracę w innowacyjnym środowisku
- udział w ciekawych projektach
- możliwość awansu wewnętrznego i zbudowania swojej własnej ścieżki kariery
- pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole