
Jesteśmy LIDEREM na rynku polskim w branży RTV AGD.
Posiadamy sieć specjalistycznych sklepów, najwyższej jakości asortyment oraz wyróżniające się standardy obsługi klienta.
Obecnie do Centrali w Warszawie do Działu IT poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Informatyk ds. wsparcia użytkowników
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć:
- bieżące rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem zgłaszanych przez użytkowników
- analizowanie i usuwanie usterek sprzętu komputerowego
- współpraca z drugą linią wsparcia
Wymagamy od Ciebie:
- umiejętności skutecznego analizowania i usuwania usterek systemów informatycznych
- bardzo dobrej znajomość systemów rodziny Windows, pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- umiejętności analitycznego myślenia
- dobrej organizacji pracy
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- umiejętności pracy w zespole
- zdolności do pracy pod presją czasu
- prawa jazdy kat. B
- elastyczności (praca w systemie zmianowym)
Oferujemy:
- możliwość rozwoju w firmie o wysokich standardach
- przyjazną atmosferę pracy w zespole ciekawych ludzi
- umowę o pracę i pakiet benefitów
- możliwość awansu wewnętrznego i zbudowania swojej własnej ścieżki kariery