Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych
Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Termin składania dokumentów: 3 grudnia 2018 r.
Główne odpowiedzialności:
-
koordynowanie przestrzegania zasad: bezpieczeństwa teleinformatycznego, bezpieczeństwa osobowego w zakresie informacji niejawnych, bezpieczeństwa obiegu informacji i dokumentacji,
-
monitorowanie przestrzegania procedur ochrony informacji niejawnych przetwarzanych w systemach informatycznych Urzędu w zakresie: poufności, integralności i rozliczalności, opracowywanie standardów i procedur w zakresie bezpieczeństwa, wspomaganie procesów analizy i klasyfikacji zagrożeń dotyczących bezpieczeństwa,
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań bezpieczeństwa.
Charakterystyka pracy:
- realizacja zadań związanych z przetwarzaniem informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych, w tym przygotowywanie projektów dokumentacji bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- zarządzanie ryzykiem i określanie poziomu zagrożeń dla przetwarzanych informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych,
- tworzenie dokumentacji ochrony informacji niejawnych (planów ochrony i dokumentacji określającej poziom zagrożeń),
- ocena doboru środków bezpieczeństwa fizycznego służących do ochrony informacji niejawnych,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju miasta stołecznego Warszawy, ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego, ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz innych przepisów dotyczących ustroju samorządu i bezpieczeństwa wewnętrznego.
Miejsce pracy:
Praca w budynku urzędu oraz poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich, z możliwością przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku umożliwiają przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, obsługą interesanta wewnętrznego, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidzącym, niedowidzącym i niesłyszącym.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, dążenie do rezultatu, samodzielność.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu: bezpieczeństwa wewnętrznego, informatyki, elektroniki,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu informatyki śledczej, kryptograficznej ochrony urządzeń, instalacji i eksploatacji systemów zabezpieczeń technicznych lub praca w pionie kontrolno-rozpoznawczym,
- posiadanie certyfikatu MS (uprawnienia informatyczne).