Ogłoszenie numer: 1013509, z dnia 2016-03-14
Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. firma o blisko 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Dziale Eurokoordynacji na stanowisku:
Inspektor ds. Eurokoordynacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2016/13
Opis stanowiska
- przygotowywanie na zlecenie Kierownika Działu opracowań związanych z realizowanymi przez Spółkę projektami
- śledzenie, gromadzenie, analiza oraz przekazywanie Kierownikowi i pracownikom Działu informacji o nowych dokumentach związanych z realizacją projektów planowanych do dofinansowania oraz dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowej związanej z realizowanymi przez Spółkę projektami dofinansowanymi lub planowanymi do dofinansowania, która będzie wykorzystywana przez Spółkę do publikacji
- wykonywanie, wymaganych w ramach funkcjonowania Działu w organizacji Spółki, czynności biurowych w zakresie: korespondencji, archiwizacji, planowania (w tym zamawiania materiałów biurowych), sprawozdawczości, skanowania, kserowania i roznoszenia korespondencji
- współuczestniczenie w tworzeniu przygotowywanych w Dziale projektów: pism, sprawozdań, instrukcji i poleceń
- organizacja i udział w imprezach masowych i targach współorganizowanych przez Spółkę
- wykonywanie czynności związanych z organizacją szkoleń, spotkań, konferencji w zakresie: wymiany korespondencji, zapewnienia pomieszczenia, materiałów tematycznych, obsługi sprzętu, załatwiania formalności przy wyjazdach pracowników w delegacje
Wymagania
- wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne, politologiczne lub europeistyka
- mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją projektów współfinansowanych przez UE lub w zakresie archiwizacji dokumentów oraz wykonywaniu prac biurowych
- dobra znajomość programów: Word, Excel, Power Point
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność działania pod presją czasu, pozyskiwania informacji z różnych źródeł oraz łączenia ze sobą faktów
- obsługa urządzeń biurowych
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony do dnia 31.10.2017 r.
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji i zaangażowania
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.