Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Nazwa projektowa stanowiska: specjalista ds. rozliczeń
(Umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu.
Przewidywany czas trwania projektu do 29 lutego 2020 r.)
Projekt pn. „Stwórz dziecku szczęśliwy dom”
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 -2020.
Termin składania dokumentów: 23 kwietnia 2018 r.
Główne odpowiedzialności:
- Nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów. Przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów prowadzonych przez komórki w ramach projektu,
- Prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów. Gromadzenie informacji dotyczących realizowanych projektów między innymi z udziałem funduszy europejskich.
Charakterystyka pracy:
- Rozliczanie i sprawozdawczość finansowa projektu „Stwórz dziecku szczęśliwy dom”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 zgodnie z harmonogramem zadań projektowych i przepisami dotyczącymi funduszy europejskich oraz nadzór finansowy nad zadaniami realizowanymi przez partnera projektu;
- Przygotowywanie okresowych wniosków o płatność w zakresie merytorycznym i finansowym wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą, z wykorzystaniem Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014;
- Przygotowywanie okresowych i końcowych raportów i sprawozdań z realizacji zadań, w tym na potrzeby Prezydenta i Rady Miasta, a także dokumentacji dotyczącej udzielenia zamówienia na usługi;
- Wprowadzanie danych do programów służących monitoringowi i zarządzaniu projektami;
- Wprowadzanie do projektu budżetu Miasta oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej planu dochodów, zmian i wydatków związanych z projektem;
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. regulacji prawnych:
- wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020
- wytyczne w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwaz wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020
- wytyczne w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020
- wytyczne w zakresie monitorowania postępu rzeczowego programów operacyjnych na lata 2014-2020
- ustawa o finansach publicznych
- ustawa Prawo zamówień publicznych
- ustawa o samorządzie gminnym
- ustawa o ochronie danych osobowych
- ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Miejsce pracy
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902),
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- Wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- Minimum 3 lata stażu pracy,
- Powyżej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie:
- przygotowywania projektów do realizacji z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej lub
- pozyskiwania środków finansowych na realizację projektów realizowanych z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej lub
- wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej,
- Wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, dążenie do rezultatu, samodzielność, współpraca.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunkach: zarządzanie, finanse, administracja,
- Powyżej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie:
- przygotowywania projektów do realizacji z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej lub
- pozyskiwania środków finansowych na realizację projektów realizowanych z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej lub
- wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.