Inspektor ds. lokali mieszkalnych

Zakład Lokali i Budynków Komunalnych
Olsztyn
praca stacjonarna
Szukamy 2 pracowników
12 godz. temu
Zakład Lokali i Budynków Komunalnych
Inspektor ds. lokali mieszkalnych
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/1339
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i przekazywanie budynków w administrację, przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych, sporządzanie umów, naliczenie czynszu i innych opłat, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym, rozliczanie najemców zdających lokale, prowadzenie ewidencji pustostanów, zakładanie i prowadzenie teczek lokali, potwierdzanie wniosków o dodatki mieszkaniowe, prowadzenie korespondencji z najemcami, prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją zasobów ZLiBK a w szczególności koordynowanie ewidencji powierzchni zasobów Gminy Olsztyn i weryfikowanie zawartych w niej zapisów. Prowadzenie spraw i korespondencji dotyczącej najmu komunalnych lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszczeń tymczasowych, prowadzenie spraw o przyznawanie komunalnych lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszczeń tymczasowych, zamian mieszkań komunalnych, przygotowywanie wniosków i dokumentów do rozpatrzenia lub zaopiniowania przez Społeczną Komisję do Spraw Mieszkań Komunalnych, przygotowywanie do rozstrzygnięć Prezydenta Olsztyna wniosków w zakresie prowadzonych spraw, uczestniczenie w wizjach lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszczeń tymczasowych, opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta, Zarządzeń Prezydenta w sprawach prowadzonych przez Dział. Godziny pracy 7:30-15:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, administracja, prawo administracyjne, ekonomiczne, zarzadzanie nieruchomościami) - 3 lata stażu pracy w zakresie administracji znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Ustawa o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawa o własności lokali. Umiejętności: Obsługa komputera - pakiet Ms-Office (Word, Excel), dokładność, terminowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, samodzielność, umiejętność sporządzania pism urzędowych.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

pierwsza umowa na czas określony z możliwością przedłużenia, wysokość wynagrodzenia 5200zł brutto + dodatek stażowy (dodatkowe wynagrodzenie roczne)

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Cicha 5, 10-313 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Monika Myślińska
89-5262825


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon


Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny, 2) życiorys zawodowy curriculum vitae, 3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy, 4) kopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie, 5) kopie zaświadczeń/dokumentów o ukończonych kursach lub szkoleniach, 6) kopie referencji (o ile kandydat je posiada), 7) inne dokumenty, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy na stanowisku określonym w niniejszym ogłoszeniu o naborze, 8) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu 10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 11) oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku; 12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119.1 z dnia 04.05.2016r.) 13) oświadczenie potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego Termin składania ofert: 16-12-2025

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami na zasobie: Gdynia, Gdańsk, Sopot Rumia, Reda, Wejherowo prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Administratorka / Administrator Nieruchomości

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Nadzór nad instalacjami budynku i ich prawidłową pracą. Podstawowe naprawy i drobne prace techniczne. Organizacja przeglądów i współpraca z serwisami. Raportowanie usterek i dbanie o dokumentację techniczną. Kontrola zasad PPOŻ i wsparcie w zakresie bezpieczeństwa....
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Szczecin; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą...
  • Administrator Obiektu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji budynkowych (elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych itp.) Wykonywanie podstawowych prac serwisowych i konserwacyjnych; Koordynacja i monitorowanie przeglądów technicznych zgodnie z przepisami prawa...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zarządzanie nieruchomościami na terenie Szczecina, w tym nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem obiektów. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług (sprzątanie, konserwacja) i kontrola jakości wykonywanych prac....
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Praktyka w zarządzaniu nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Ciekawe projekty Uzyskasz wgląd w branże nieruchomości Poznasz różne działy specjalistyczne i ich zadania Będziesz wspierać naszych współpracowników w różnych procesach handlowych Będziesz wykonywać pierwsze zadania administracyjne w ramach codziennej działalności, np. wyszukiwanie...