Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.
ogłaszają rekrutację na stanowisko:
Inspektor ds. Ubezpieczeń i Likwidacji Szkód
Nr ref.: FFV/INSPEKTOR/04/2019
(praca na zastępstwo)
Wymagania stawiane kandydatom:
- Wykształcenie min. średnie ekonomiczne
- Min. 3 lata doświadczenia zawodowego (mile widziane doświadczenie w obszarze ubezpieczeń i likwidacji szkód)
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office)
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Zaangażowanie i gotowości do szybkiego uczenia się
- Umiejętność współpracy w zespole
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za:
- Analizę i weryfikację dokumentów informacyjnych o zdarzeniach z udziałem pracowników Spółki i na majątku Spółki
- Przygotowywanie i składanie do ubezpieczyciela dokumentów niezbędnych do likwidacji szkód
- Monitorowanie zgłoszonych spraw do momentu zamknięcia procesu likwidacji szkody
- Współpracę z komórkami merytorycznymi Spółki w zakresie rozliczeń finansowych z tytułu likwidacji szkód
- Prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących