
- Ogłoszenie nr: 171190
- Data ukazania się ogłoszenia: 13 lipca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- Jednoosobowe Stanowisko ds. Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
w Strzelinie
ul. Wolności 15
57-100 Strzelin
Miejsce wykonywania pracy:
- Strzelin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kadrowa policjantów i pracowników komórek organizacyjnych Komendy, związana z przebiegiem służby i pracy oraz prowadzenie akt osobowych
- opracowywanie decyzji i rozkazów organizacyjno-etatowych, rozkazów personalnych dotyczących policjantów oraz umów i aneksów dotyczących pracowników
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach osobowych funkcjonariuszy i pracowników Komendy
- rozpoznawanie potrzeb w zakresie kursów i szkoleń prowadzonych przez jednostki szkoleniowe oraz koordynowanie i zlecanie opracowywania rocznych planów szkoleń w ramach doskonalenia zawodowego, jak również przechowywanie pełnej dokumentacji w tym zakresie sporządzonej przez kierowników grup szkoleniowych
- organizowanie i koordynowanie działań w zakresie postępowań kwalifikacyjnych na określone stanowiska służbowe w Komendzie
- wprowadzanie do bazy SWOP danych kadrowych związanych z przebiegiem służby funkcjonariuszy oraz przebiegiem pracy pracowników Policji
- prowadzenie ewidencji statystyki i sprawozdawczości w zakresie tematyki kadrowej (KWP, SESPol,GUS)
- monitorowanie bieżącego stopnia wykorzystania funduszu nagrodowego i zapomóg oraz na dodatki służbowe i funkcyjne w Komendzie
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy
- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- bariery architektoniczne: schody, brak wind
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji, Kodeksu Pracy, ustawy o służbie cywilnej, KPA
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność formułowania wniosków i opinii
- umiejętność organizacji pracy własnej
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów