Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B
Wymagania inne:
Niezbędne wymagania: 1)obywatelstwo polskie *, 2)wykształcenie wyższe, 3)co najmniej 3 letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (do stażu pracy liczy się okres umowy o pracę, okres odbytego stażu z Powiatowego Urzędu Pracy, a także okres pobierania zasiłku dla bezrobotnych), 4)posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w sprawach z zakresu współpracy z wolontariuszami, 5)kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 6)kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7)nieposzlakowana opinia, 8)wynikające z Formularza Opisu Stanowiska Pracy stanowiącego załącznik do ogłoszenia o naborze, 9)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku. WYMAGANIA DODATKOWE: Zgodnie z Częścią B FORMULARZA OPISU STANOWISKA PRACY stanowiącego załącznik do ogłoszenia o naborze. Pełna treść ogłoszenia na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w części dotyczącej naborów na stanowiska
Bielsko-Biała
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
+premia regulowana w wysokości 10% wynagrodzenia zasadniczego
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Jolanta Markowska
33 4971410
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy zawierający kwestionariusz osobowy, oświadczenia i zgoda (załącznik do ogłoszenia o naborze) **, 2) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ***. Oferty należy składać lub przesłać w terminie do: 15 grudnia 2025 r. (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej) na adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Organizacyjny, pok. 10 pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości + imię i nazwisko. Formularz zgłoszeniowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający kwestionariusz osobowy, klauzulę informacyjną oraz oświadczenia dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w części dotyczącej naborów na stanowiska.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej