Praca.pl Praca śląskie Bielsko-Biała
Inspektor - nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Inspektor - nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
23 godz. temu
Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Inspektor - nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer: StPr/25/1420
OBOWIĄZKI:
Koordynacja działań wolontariackich oraz budowanie sieci współpracy pomiędzy organizacjami pozarządowymi, podmiotami realizującymi działania z zakresu wolontariatu w Bielsku-Białej, jednostkami pomocniczymi miasta, a osobami zainteresowanymi zaangażowaniem społecznym. Opracowanie jednolitej dokumentacji z zakresu organizowania wolontariatu, szkolenie, doradztwo, prowadzenie bazy wolontariuszy oraz bazy zapotrzebowania na ich wsparcie. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, system jednozmianowy w godz.: 7.30-15.30 pn.-śr., 7.30-18.00 czw., 7.30-13.00 pt. Miejsce wykonywania pracy: siedziba Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Cieszyńskiej 18.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania: 1)obywatelstwo polskie *, 2)wykształcenie wyższe, 3)co najmniej 3 letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (do stażu pracy liczy się okres umowy o pracę, okres odbytego stażu z Powiatowego Urzędu Pracy, a także okres pobierania zasiłku dla bezrobotnych), 4)posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w sprawach z zakresu współpracy z wolontariuszami, 5)kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 6)kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7)nieposzlakowana opinia, 8)wynikające z Formularza Opisu Stanowiska Pracy stanowiącego załącznik do ogłoszenia o naborze, 9)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku. WYMAGANIA DODATKOWE: Zgodnie z Częścią B FORMULARZA OPISU STANOWISKA PRACY stanowiącego załącznik do ogłoszenia o naborze. Pełna treść ogłoszenia na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w części dotyczącej naborów na stanowiska

Miejsce pracy:

Bielsko-Biała


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+premia regulowana w wysokości 10% wynagrodzenia zasadniczego

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Jolanta Markowska
33 4971410


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy zawierający kwestionariusz osobowy, oświadczenia i zgoda (załącznik do ogłoszenia o naborze) **, 2) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ***. Oferty należy składać lub przesłać w terminie do: 15 grudnia 2025 r. (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej) na adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Organizacyjny, pok. 10 pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości + imię i nazwisko. Formularz zgłoszeniowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający kwestionariusz osobowy, klauzulę informacyjną oraz oświadczenia dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w części dotyczącej naborów na stanowiska.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Aplikuj teraz