Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter

    Modlin Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Planowanie, organizowanie pracy działu recepcji oraz służby pięter; Motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości; Monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje,...
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor Pięter

Hotel Gromada Centrum Sp. z o.o. S.K.A.
Warszawa, Warszawa Centrum
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
933 dni temu


Hotel Gromada Centrum Sp. z o.o. S.K.A. w Warszawie to doskonały wybór dla Gości biznesowych jak i podróżujących w celach turystycznych. Jesteśmy częścią najdłużej istniejącej polskiej firmy hotelarskiej.


Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Inspektor Pięter. Szukamy osób z doświadczeniem w pracy w Służbie Pięter o pogodnym usposobieniu oraz chęcią do pracy w rozwijającym się zespole.

Inspektor Pięter
Miejsce pracy: Warszawa Centrum
CZYM ZAJMUJE SIĘ INSPEKTOR PIĘTER:
  • Koordynacją i nadzorem nad całokształtem spraw związanych z obsługą gości hotelowych w zakresie odpowiedniego, zgodnego ze standardami marki przygotowania pokoi do sprzedaży,
  • Nadzorem nad pokojowymi, w tym także pracownikami z firm zewnętrznych, w tym także przydzielanie pracy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem,
  • Kontrolą pokoi hotelowych pod względem czystości, stanu technicznego, wyposażenia
  • Zarządzanie przy współpracy z Recepcją pokojami w operacyjnym systemie hotelowym
CO OFERUJEMY?
  • Stabilne i pewne wynagrodzenie,
  • Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę
  • Pracę w ciekawym miejscu z tradycjami, w doświadczonym zespole
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • Szereg benefitów, w tym zniżki na pobyt w hotelach z grupy Gromada.
OCZEKIWANIA:
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa), punktualność
  • Dyscyplina wewnętrzna, zaangażowanie,
  • Dokładność i dbałość o szczegóły,
  • Dobrze widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Prosimy o umieszczenie w aplikacji oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w przesłanej aplikacji dla celów postępowania rekrutacyjnego” , a jeżeli aplikacja ma być pozostawiona w bazie dla przyszłych rekrutacji o dopisanie: „i pozostawienie danych w bazie dla potrzeb przyszłych rekrutacji”.

Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Gromada Centrum Sp. z o.o. SKA z siedzibą: Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa.
2. Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych:
• Tel: 22-826-50-41
• e-mail: iod@gromada.pl
• adres do korespondencji: Hotel Gromada Centrum Sp. z o.o. SKA Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa.
3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
5. Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie podstawą zawarcia umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowozatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
6. Aplikacje osób, które wyraziły dodatkową zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter

    Modlin Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Planowanie, organizowanie pracy działu recepcji oraz służby pięter; Motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości; Monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje,...
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.