Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku): a) wykształcenie - wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia) preferowane kierunki: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość, politologia, stosunki międzynarodowe lub w zakresie zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy unijnych/zewnętrznych. b) minimum 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, c) obywatelstwo polskie, d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, f) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, g) cieszenie się nieposzlakowaną opinią, h) posiadanie wiedzy z zakresu: - znajomości problematyki funduszy UE i pozyskiwania innych pozabudżetowych środków finansowych na zadania inwestycyjne oraz dotacje dla mieszkańców Gminy, - znajomość zagadnień księgowo - finansowych (naliczanie świadczeń dla uczestników projektów, przygotowywanie umów zleceń związanych zrealizacją projektów, prowadzenie rozliczeń finansowych projektów), i) znajomość przepisów prawa z zakresu: - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o samorządzie gminnym, - prawo zamówień publicznych, - prawa Unii Europejskiej (w zakresie funduszy). j) biegła umiejętność obsługi komputera oraz systemów informatycznych, k) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych zzajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych zobowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych, l) prawo jazdy kat. B (możliwość korzystania z samochodu prywatnego). Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku): a) predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego, kreatywność, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność organizacji pracy i działania pod presją czasu, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, wysoka kultura osobista, sumienność terminowość i rzetelność, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
Wilamowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek stażowy max 20%
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Rynek 1, 43-330 Wilamowice, powiat: bielski, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Dorota Kubiczek
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, c) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie, d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, e) kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach lub umiejętnościach, f) oświadczenie lub zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym nazatrudnienie na danym stanowisku, g) oświadczenie o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, i) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie ostronniczość i interesowność, j) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, k) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, l) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1235) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 7. Kopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata zazgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 15 stycznia 2026 r. do godziny 1530 na adres: Urząd Gminy wWilamowicach 43-330 Wilamowice ul. Rynek 1 w zamkniętych kopertach z podaniem danych adresowych nadawcy i z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor/podinspektor ds. pozyskiwania funduszy pozabudżetowych. Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy w Wilamowicach. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. 9. Z Regulaminem naboru można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy pokój nr 4 lub wBiuletynie Informacji Publicznej Gminy Wilamowice (http://bip.wilamowice.pl/). Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/812 94 38. 10. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy. 11. Po przeprowadzeniu analizy dokumentów aplikacyjnych - zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie drugiego etapu naboru. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną wzakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze. Szczegółowe informacje dostępne na stronie: http://bip.wilamowice.pl/5425/dokument/28913
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej