Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagane: - wykształcenie: wyższe (preferowane; ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne względnie wykształcenie techniczne z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne), - udokumentowane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, lub stanowisku z tożsamym lub podobnym zakresem zadań, - znajomość przepisów prawa z zakresu finansów, finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania, - znajomość zagadnień związanych z administrowaniem, eksploatacją i bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury technicznej obiektów, - znajomość metod i technik zarządzania projektami, - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel). oraz - pełna zdolność do czynności prawnych, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Dodatkowe atuty - ukończone studia podyplomowe w dziedzinie zamówień publicznych i/ lub przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami i/ lub przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami, - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami i/lub przeszkolenie z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami, - znajomość specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych i/ lub specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek prokuratury lub sądów, - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów finansowanymi ze źródeł zewnętrznych (identyfikowania źródeł finansowania, przygotowywania wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków, rozliczania otrzymanych środków), - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, - umiejętność planowania zadań, wyznaczania priorytetów, - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania również pod presją czasu, - kreatywność i zaangażowanie, - umiejętność pracy w zespole, - rzetelność, skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu, - zaangażowanie, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Bielsko-Biała
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 500 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Arkadiusz Jóźwiak
33 475 81 01
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - własnoręcznie podpisany list motywacyjny (ze wskazaniem sygnatury konkursu podanej w ogłoszeniu o konkursie), - wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem formularza do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - własnoręcznie podpisane CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia i realizowanych zadań), - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata - zgodnie ze wzorem do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, o: - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z informacją administratora danych osobowych - zgodnie ze wzorami do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 1209) - zgodnie z wzorem formularza do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - oświadczenie dot. sygnalistów dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala/informacje-dla-sygnalistow). Komplet dokumentów wraz z oznaczeniem sygnatury konkursu należy złożyć w terminie do 12 grudnia 2025 r. w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała lub przesłać na wskazany powyżej adres z adnotacją na kopercie oferta pracy - konkurs 3012-4.1111.8.2025. Szczegółowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala/inspektorspecjalista-ds-obslugi-umow-i-realizacji-projektow-w-obszarze-administracyjno-technicznym-w-7-wydziale-budzetowo-administracyjnym-prokuratury-okregowej-w-bielsku-bialej
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej