Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Elbląg Specjalista ds. Administracyjnych Elbląg
Inspektor/ starszy inspektor/ specjalista ds. koordynowania usług społecznych w dziale strategii i innowacji społecznych

Inspektor/ starszy inspektor/ specjalista ds. koordynowania usług społecznych w dziale strategii i innowacji społecznych

Elbląskie Centrum Usług Społecznych
Elbląg
praca stacjonarna
dziś wygasa3 dni temu
Elbląskie Centrum Usług Społecznych
Inspektor/ starszy inspektor/ specjalista ds. koordynowania usług społecznych w dziale strategii i innowacji społecznych
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1747
OBOWIĄZKI:
1.Kontraktowanie usług społecznych w ramach procedury pzp oraz ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w tym: a)Sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia, konsultacje z kierownikiem Projektu; b)Przygotowanie projektu ogłoszenia konkursowego, konsultacje z kierownikiem Projektu i z radcą prawnym; c)Uzyskanie akceptacji Prezydenta, opublikowanie ogłoszenia; d)Obsługa spotkań komisji ds. oceny ofert; e)Sporządzenie projektu umowy, konsultacje z kierownikiem Projektu i z radcą prawnym; f)Sporządzanie aneksów do umowy, konsultowanie kierownikiem Projektu i z radcą prawnym, uzyskanie akceptacji stron. 2.Przygotowanie regulaminu poszczególnej usługi przed ogłoszeniem konkursu lub zapytania ofertowego, konsultacje z kierownikiem Projektu. 3.Organizowanie spotkań z realizatorami usług (wyznaczanie terminu, prowadzenie spotkania, sporządzanie adnotacji ze spotkania). 4.Sporządzenie harmonogramu udzielania wsparcia bezpośrednio po ustaleniu z realizatorem usługi. 5.Upowszechnianie informacji o usłudze społecznej: a)Sporządzenie informacji dotyczącej w szczególności zakresu usługi, okresu realizacji, możliwości kwalifikacji do usługi, okresu świadczenia usługi; b)Promocja usług społecznych zakontraktowanych w projekcie. 6.Monitorowanie, nadzorowanie i rozliczanie realizacji usług społecznych: a)Ścisły kontakt z realizatorem usługi społecznej - monitorowanie jej realizacji; b)Przekazywanie Kart zlecania usługi; c)Analiza wykonania zadania na podstawie raportów miesięcznych i końcowych oraz dokumentacji załączonej; d)Opis faktur; e)Kontrole monitorujące u realizatora usługi i w miejscu jej wykonywania; f)Dokumentowanie prowadzonych działań. 7.Monitorowanie budżetu na kontraktowanie usług społecznych: a)Nadzór nad budżetem prowadzenie bazy miesięcznych wydatków na poszczególne usługi społeczne z podziałem na organizacje pozarządowe i innych realizatorów; b)informowanie kierownika Projektu o wykonaniu budżetu nie rzadziej niż co 3 miesiące; c)zgłaszanie wszelkich zagrożeń związanych z wydatkowaniem środków w ramach podpisanych umów; d)informowanie kierownika Projektu o konieczności wprowadzania zmian. 8.Sporządzanie informacji do wniosków o płatność na temat: a)postępu rzeczowego w realizacji usług społecznych np. liczba zakontraktowanych usług społecznych, liczba osób, które skorzystały z poszczególnych usług; b)trudności w realizacji usług społecznych; c)planowanego przebiegu na kolejny okres rozliczeniowy. 9.Badanie stopnia realizacji wskaźników zgodnie wskazanych we wniosku o dofinansowanie, sporządzanie informacji na temat stopnia realizacji po zakończeniu 3 miesięcznego okresu rozliczeniowego. 10.Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań. Zatrudnienie na czas realizacji projektu: styczeń 2026 r. - grudzień 2027 r., przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2026 r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;Wykształcenie wyższe; Co najmniej 2-letni staż pracy biurowo-administracyjnej; Znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych oraz ustaw wymienionych w art. 2 ust. 2 tej ustawy; Znajomość Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w koordynowaniu realizacji umów/ projektów; mile widziane kursy/ szkolenia z zakresu koordynacji oraz zarządzania projektami; umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy; umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz w programach komputerowych; predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, samodzielność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie; umiejętności interpersonalne, pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 900 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Winna 9, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Paulina Klym


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Nabór do 05.12.2025r.


Wymagane dokumenty:

Życiorys (CV) i list motywacyjny podpisane własnoręcznie; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy; oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane własnoręcznie; inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach; oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dostępnej pod linkiem (https://ecus.bip.gov.pl/sygnalisci/) Kwestionariusz, zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz wszystkie oświadczenia są dostępne pod linkiem (https://ecus.bip.gov.pl/informacje-dla-kandydatow/klauzula-informacyjna.html) Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres: Elbląskie Centrum Usług Społecznych, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie ECUS, ul. Winna 9 parter Punkt Przyjęć Klienta w terminie od 26 listopada 2025 r. do 05 grudnia 2025 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Inspektor/ Starszy inspektor/ Specjalista ds. koordynowania usług społecznych w Dziale Strategii i Innowacji Społecznych w terminie do dnia 05.12.2025 r.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją, odbieranie telefonów i...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Węgorzewo, ul. Plac Wolności 7    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowywaniu opisów zamówień (m.in. kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dotyczących robót konserwacyjnych oraz usuwania szkód powodziowych, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przygotowywanie korespondencji z...
  • Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów; Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel; Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami; Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych; Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa; Zarządzanie korespondencją...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Kontrola i zatwierdzanie dostaw zgodnie z zamówieniem oraz ich rejestracja w systemie WMS; Utrzymywanie porządku w dokumentacji magazynowej; Zarządzanie przemieszczeniami towarów i współpraca z zespołem magazynowym; Dbałość o przestrzeganie przepisów oraz procedur wewnętrznych; Stała...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu uczelni

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...