Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Administracyjnych Wrocław
Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich

Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich

Politechnika Wrocławska
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
6 dni temu

Dział Obsługi Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: S/DOD/112/2025
Opis stanowiska: 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego.

 

Zakres obowiązków:
  • udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów,
  • obsługa programu USOS,
  • obsługa systemu rezerwacji miejsc w części hotelowej,
  • kontrola terminowości opłat i zadłużeń za akademik oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,
  • współpraca z referatem obsługi opłat studenckich, w tym w zakresie studentów zalegających z płatnościami,
  • prowadzenie spraw meldunkowych studentów,
  • przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń skierowanych do mieszkańców domu studenckiego,
  • zgłaszanie służbom konserwatorskim powstałych uszkodzeń lub awarii na terenie obiektu.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie,
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość obsługi komputera,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet benefitów (13. pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa).
Politechnika Wrocławska jako przyjazny pracodawca wspiera zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. Informacje o dostępności wybranych budynków PWr: https://przewodnik.pwr.edu.pl/pl/. Informacje o wsparciu dla pracowników z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami: http://dzd.pwr.edu.pl/pl

Informujemy:

Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV za pomocą przycisku aplikacyjnego.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na Politechnice Wrocławskiej - kliknij, aby rozwinąć

Dla wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:

 

O zakresie, celach i metodach przetwarzania danych osobowych w związku z rekrutacjami pracowników decyduje Administrator danych czyli Politechnika Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27. Kontakt z Administratorem możliwy jest drogą tradycyjną na adres siedziby albo elektronicznie, formularzem na stronie pwr.edu.pl/kontakt. W razie wątpliwości związanych z przetwarzaniem dotyczących Państwa danych przez Administratora proszę o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. W Uczelni wyznaczono IOD, którym jest r.pr. Sebastian Zalipski - e-mail: IOD@pwr.edu.pl.

 

Cele i podstawy przetwarzania Państwa danych osobowych:

  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO - dla podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie,
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (a jeśli w rekrutacji na dane stanowisko potrzebne są specyficzne zaświadczenia o stanie zdrowia to są one przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO) - dla spełnienia naszych obowiązków prawnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności art. 22(1) Kodeksu Pracy – oraz art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) w związku z par. 14 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 31 lipca 2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika (Dz. U. poz. 1561 z późn. zm.);
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - w razie dobrowolnego udostępnienia przez Kandydata innych danych niż te, które są wymagane przepisami prawa – przetwarzanie dobywa się na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego,
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO) - dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na przeciwdziałaniu oszustwom, czy dla zapewnienia bezpieczeństwa danych podczas rekrutacji.

Zakres danych jakich oczekujemy od Kandydata wynika z art. 221 Kodeksu pracy i obejmuje: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Informacji o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia oczekujemy wtedy gdy są niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku. Informujemy, że obowiązek podania innych danych może wynikać ze szczegółowych przepisów prawa – np. przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych, rozwojem duchowym, uprawianiem sportu lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich, lub z opieką nad nimi - do uzyskania informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym niezbędne jest podanie numeru PESEL (a w przypadku, gdy osobie wyszukiwanej nie został nadany numer PESEL niezbędne są 1) pierwsze imię, 2) nazwisko, 3) nazwisko rodowe, 4) imię ojca, 5) imię matki, 6) data urodzenia).

UWAGA: udostępnienie informacji przekraczających minimalny zakres danych regulowany prawem pracy poczytujemy za wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Nieudostępnienie niewymaganych informacji nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Wskazanie osób udzielających referencji uznajemy za wyraźne działanie Kandydata oznaczające, że uzyskał on uprzednio ich zgodę na kontakt z nami. Kontaktując się z takimi osobami będziemy mogli informować, że ich dane podał nam konkretny Kandydat.

 

W razie chęci udziału w przyszłych rekrutacjach, uprzejmie prosimy o zaznaczenie odpowiedniej zgody w formularzu rejestracyjnym oraz ewentualne umieszczenie w CV dopisku: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym przeze mnie w toku postępowania rekrutacyjnego przez Politechnikę Wrocławską do celów uwzględnienia mojej kandydatury przy przyszłych rekrutacjach także po zakończeniu bieżącej rekrutacji”. Jeśli wyrażą Państwo dodatkową zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach to podstawą takiego przetwarzania danych będzie zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i można taką zgodę cofnąć w dowolnym momencie.

 

Skąd pozyskujemy Pana/Pani dane? Co do zasady, Państwa dane osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od Państwa. Wyjątkowo, w przypadku Państwa uprzedniej zgody, dane osobowe mogą nam być przekazywane przez podmioty specjalizujące się w rekrutacji, w ramach systemu poleceń lub przez osoby udzielające referencji. Kategorie tak pozyskanych danych osobowych to imię, nazwisko, dane kontaktowe, informacje o wykształceniu, historia zatrudnienia oraz inne dane podane przez Państwa w dokumentach aplikacyjnych.

 

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

  • firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne;
  • firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe;
  • wskazane przez kandydata osoby udzielające referencji (w przypadku kontaktu z zapytaniem o rekomendacje);
  • placówki medyczne prowadzące badania medycyny pracy;
  • firmy świadczące usługi kadrowe (agencje rekrutacyjne).

Danych osobowych co do zasady nie planujemy przekazywać poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: EOG). Mając na uwadze powszechnie dostępne technologie w naszych rekrutacjach wykorzystujemy czasami narzędzia do komunikacji na odległość. Dotyczy to w szczególności narzędzi do wideokonferencji na co jednak absolutnie nie musicie się Państwo zgadzać bo nie ma to wpływu na wynik rekrutacji.

Politechnika Wrocławska zleca wykonanie określonych czynności bądź zadań informatycznych takim podwykonawcom działającym poza EOG, których uznaje za godnych zaufania. W przypadku tych podmiotów podstawą transferu mogą być (poza zgodą wymienioną powyżej) także decyzje Komisji Europejskiej albo umowy zawierane z takimi dostawcami, w oparciu o standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Od 10 lipca 2023 roku przekazywanie danych z UE do organizacji w USA, które są wymienione w „Wykazie ram ochrony danych”, opiera się na decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony (Data Privacy Framework). Wykaz podmiotów objętych tym porozumieniem znajduje się na stronie: https://www.dataprivacyframework.gov/s/participant-search. Naszym pracownikom zalecamy korzystanie w komunikacji z Wami z usług tych dostawców, którzy są na tej liście. Jeśli jednak nie przeszkadza Państwu nie dające się wykluczyć ryzyko uzyskania dostępu do waszych danych i treści rozmów przez dostawców takich narzędzi albo przez organy państw trzecich, które mogą taką komunikację monitorować – to dobrowolne skorzystanie z tych technologii uznać też możemy za Państwa zgodę na transfer danych poza EOG.

Zastosowany przez Administratora sposób zabezpieczenia Państwa danych jest zgodny zasadami przewidzianymi w rozdziale V RODO. Mogą Państwo zażądać dalszych informacji o stosowanych zabezpieczeniach formalnych w tym zakresie (w zakresie nieobjętym tajemnicą przedsiębiorstwa) oraz wskazanie miejsca ich udostępnienia przez takich dostawców usług. Standardowe klauzule umowne są dostępne bezpośrednio na stronach dostawców takich rozwiązań.

 

Jak długo przetwarzamy dane przy rekrutacjach? Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesięcy, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach - 12 miesięcy od daty otrzymania aplikacji. W razie uzyskania uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia ewentualnych roszczeń, będziemy chcieli zachować dane do upływu terminów przedawnienia takich roszczeń dla ochrony prawnych interesów Administratora.

 

Prawa osób, których dane dotyczą. W sytuacjach przewidzianych prawem (bo niektóre uprawnienia nie przysługują bezwarunkowo) Administrator zapewnia Pani/Panu:

  • prawo żądania dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo żądania przeniesienia danych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO) lub umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, gdy stanowi ona podstawę przetwarzania danych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przy czym nie ma to wpływu na przetwarzanie przed terminem cofnięcia,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Informujemy o możliwości skorzystania z przysługujących Pani/Panu praw poprzez kontakt z nami na adres e-mail: oferty.pracy@pwr.edu.pl. Po zweryfikowaniu tożsamości osoby cofającej zgodę na przetwarzanie jej własnych danych zrealizujemy niezwłocznie takie uprawnione żądanie.

Jeśli jest Pan/Pani osobą, której dane dotyczą i uzna, że przetwarzanie jego/jej danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa.

 

Chociaż dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (np. z użyciem systemu rekrutacyjnego) to jednak Pana/Pani dane nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji skutkującej prawnie lub wywierającej podobnie istotny wpływ dla Pani/Pana.

 

Jeszcze raz podkreślamy, że podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie przekraczającym wymogi prawa pracy bądź ewentualnie innych szczegółowych przepisów jest dobrowolne. W razie jednak niepodania takich danych osobowych, których podania wymagają przepisy prawa może zachodzić niedopuszczalność nawiązania przez pracodawcę z taką osobą stosunku pracy lub zawarcia z nią umowy cywilnoprawnej. W takim przypadku Pana/Pani kandydatura nie będzie rozpatrywana a dane podane do tej pory zostaną usunięte.

 

Aplikuj teraz
 

Poznaj

Politechnika Wrocławska

Politechnika Wrocławska powstała w 1945 r., głównie dzięki zaangażowaniu pracowników naukowych nieistniejących już Politechniki Lwowskiej i Uniwersytetu Jana Kazimierza we Lwowie, którzy zagospodarowali zniszczone budynki niemieckiej Wyższej Szkoły Technicznej - Technische Hochschule.

Dziś kontynuujemy tradycję tych znamienitych polskich uczelni i rozwijamy się w ścisłej współpracy z wiodącymi przedsiębiorstwami Dolnego Śląska. Jesteśmy jedną z największych i najlepszych uczelni technicznych w kraju, w rankingach ogólnopolskich zajmujemy regularnie miejsca w ścisłej czołówce.

Pierwszy rektorem połączonych jeszcze wtedy Politechniki i Uniwersytetu Wrocławskiego był w latach 1945–1951 prof. Stanisław Kulczyński. Od tamtej pory doczekał się już czternastu swoich następców. Obecnie władzę sprawuje prof. Arkadiusz Wójs. Jego kadencja potrwa do końca sierpnia 2024 r.

 

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjno-biurowy (obsługa sekretariatu)

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "DOLNOŚLĄSKA"   Wrocław, Psie Pole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma; Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami; Prowadzenie rejestru korespondencji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu uczelni

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Domu Studenckiego

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Aktywny udział i wsparcie w sprawnym procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów. Codzienna obsługa uczelnianego programu USOS oraz systemu rezerwacji miejsc w części hotelowej. Kontrola terminowości opłat za akademik, ewidencjonowanie zadłużeń i prowadzenie związanej z tym...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...