Inspektor w Dziale ds. Interwencji Telefonicznej
Miejsce pracy: Poznań
Jesteśmy Bankiem z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na polskim rynku. W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko w Centrali Banku.
Główne zadania:
- Sporządzanie korespondencji upominawczej (monitów oraz wezwań do zapłaty) i wypowiedzeń umów kredytu/pożyczki,
- Kontakt telefoniczny z Klientami oraz prowadzenie spotkań z Klientami w zakresie spłaty zobowiązania,
- Dokonywanie kontroli z zakresu spłacalności kredytów, wraz z cyklicznym raportowaniem przebiegu prowadzonych czynności,
- Współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie administrowania kredytami,
- Przygotowanie zestawień dla Zarządu Banku nt. kluczowych informacji dotyczących Klientów Banku.
Profil kandydata;
- Wykształcenie min. średnie mile widziane wyższe,
- Praktyczna znajomości procesu windykacji miękkiej wierzytelności,
- Doświadczenie w Instytucji Finansowej na podobnym stanowisku,
- Umiejętność prowadzenia negocjacji z klientami (w tym z „ trudnym klientem"),
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
Pracownikowi oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Stabilne zatrudnienie w dużej instytucji finansowej.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie rozwijającym się Banku.
- Udział w Programie MultiSport.
- Przystąpienie do Prywatnej Opieki Medycznej.