Jesteśmy Bankiem z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na polskim rynku.
Szukamy osób, które są takie jak my – też dynamicznie się rozwijają.
Dołącz do nas i znajdź dla siebie miejsce w centrali naszego Banku w Poznaniu na stanowisku
Inspektor w Dziale ds. Interwencji Telefonicznej
Miejsce pracy: Poznań
Czy ta praca jest dla Ciebie?
- Szukasz nowych wyzwań zawodowych?
- Masz już doświadczenie w bankowości i chcesz rozwijać swoje kompetencje w uznanej instytucji finansowej?
- Możesz pochwalić się znajomością procesu windykacji miękkiej wierzytelności?
Czym zajmuje się Inspektor w Dziale ds. Interwencji Telefonicznej?
- Sporządza korespondencję upominawczą (monity oraz wezwania do zapłaty) i wypowiedzenia umów kredytu/pożyczki,
- Kontaktuje się telefonicznie z Klientami oraz prowadzi spotkania z Klientami w zakresie spłaty zobowiązania,
- Dokonuje kontroli z zakresu spłacalności kredytów, wraz z cyklicznym raportowaniem przebiegu prowadzonych czynności,
- Współpracuje z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie administrowania kredytami,
- Przygotowuje zestawienia dla Zarządu Banku nt. kluczowych informacji dotyczących Klientów Banku.
Co możemy Ci zaoferować?
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat
- Stabilne zatrudnienie w dużej instytucji finansowej.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport dla Ciebie i Twoich bliskich na korzystnych warunkach
- Udział w Programie nauki języków obcych