- Ogłoszenie nr: 161800
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 lipca 2014 r.
Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w I Oddziale spraw ogólnych w Wydziale spraw ogólnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie dokumentacji przetargowych dla zamówień publicznych Izby Skarbowej oraz dla wspólnych zamówień Izby Skarbowej i urzędów skarbowych województwa śląskiego
- prowadzenie procedur wydatkowania środków publicznych niepodlegających stosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z zasadami określonymi w jednostce
- przygotowywanie planu rzeczowo- finansowego obejmującego wydatki Izby Skarbowej na dany rok budżetowy w zakresie materiałów, wyposażenia oraz usług
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
- bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo tylko na parterze jednego z trzech budynków, innym niż będzie znajdować się stanowisko pracy; windy w dwóch budynkach umożliwiające swobodne poruszanie się
- budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o profilu technicznym, ekonomiczne, administracyjne lub ogólnokształcącym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy, długoterminowego planowania, pracy w zespole, kontaktu z klientem
- biegła znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych ( MS Word, MS Excel, poczta elektroniczna)
- dokładność i sumienność
- umiejętności analityczne
- asertywność w kontaktach z klientem zewnętrznym
- zdolność rozwiązywania problemów
- doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w administracji lub co najmniej trzymiesięczne doświadczenie w obszarze zamówień publicznych lub gospodarki finansowej
- wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne, ścisłe lub prawnicze, względnie inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z w/w zakresu
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
- znajomość podstaw rachunkowości/księgowości
- posiadanie certyfikatu dostępu do informacji niejawnych
- umiejętność analizowania i interpretowania przepisów prawa
- znajomość zagadnień i narzędzi związanych z analizą danych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów