Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera w tym pakietu MS Office
Wymagania inne:
Osoba ubiegająca się o stanowisko Inspektora w Sekcji Technicznej powinna spełniać następujące niezbędne wymagania: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, d) nieposzlakowana opinia, e) wykształcenie: wyższe II stopnia, f) co najmniej 3 letni staż pracy, g) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole, h) umiejętność obsługi komputera MS Office, i) posiadanie prawa jazdy kategorii B (czynne prawo jazdy kat. B). Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego i Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Kodeksu postępowania administracyjnego, b) umiejętność obsługi programów typu CAD, c) doświadczenie w pracy w administracji publicznej mile widziane, d) umiejętność stosowania przepisów, e) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenie kwalifikacji, f) podstawowa wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego, g) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, h) mile widziane uprawnienia budowlane.
Płock
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 806 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem; b) życiorys (CV) min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem; c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz "magane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje; d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie; e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicmych; g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B); i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJA Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do godz. 1530 (piętro I, pokój 1 12) lub przesłać pocztą: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor w Sekcji Technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku (1 etat). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 22 grudnia 2025 roku. W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie Krajowego Rejestru Karnego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku w o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), informuję, że w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych wprowadzona Zarządzeniem Nr 13/2024 Dyrektora Zarządu Dróg w Płocku z dnia 20 grudnia 2024 roku. Treść w/w zarządzenia można uzyskać do wglądu w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku