Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor weterynaryjny

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
427 dni temu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 116271

Warunki pracy

Praca w biurze oraz poza siedzibą urzędu na terenie miasta Olsztyna i powiatu olsztyńskiego. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę. Nierównomierne natężenie obowiązków służbowych, praca wymagająca przestrzegania
określonych przepisami terminów realizacji i odporności na stres. Samodzielne kierowanie samochodem służbowym. Praca w terenie – kontakt ze zwierzętami. Możliwa praca w godzinach nadliczbowych w dni wolne od pracy, w tym w godzinach nocnych.
Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy i urządzenia biurowe oraz meble biurowe. Stanowisko znajduje się na parterze budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie. Na piętro prowadzą schody. Przed budynkiem podjazd dla inwalidów, brak windy. Sanitariaty przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Kontrola i nadzór nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie pozyskiwania, przetwarzania, przechowywania i wprowadzania do obrotu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia
  • Kontrola gospodarstw w zakresie bezpieczeństwa produkcji pierwotnej pasz, warunków pozyskiwania mleka, rejestracji i identyfikacji zwierząt w gospodarstwie, warunków żywienia zwierząt i dobrostanu zwierząt
  • Prowadzenie Rejestru: zakładów przetwórstwa środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia, środków transportu, decyzji i zaświadczeń
  • Realizacja zadań wynikających z ustawy o bezpieczeństwie żywności i ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego
  • Pomoc w realizacji pobierania prób do badań monitoringowych i urzędowych w kierunku pozostałości chemicznych, biologicznych, leków oraz skażeń promieniotwórczych
  • Prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczości w zakresie RHD, MLO, SB
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań, w tym przygotowywanie planów, projektów decyzji administracyjnych oraz sprawozdawczości
  • Utrzymywanie kontaktów roboczych i współpraca z innymi inspekcjami i służbami m. in. z Policją, Strażą Miejską, Biurem Powiatowym ARiMR, PPIS, urzędowymi lekarzami weterynarii

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • czynna umiejętność prowadzenia samochodu osobowego - prawo jazdy kategorii B
  • podsiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku wykształcenia wyższego weterynaryjnego (udokumentowane zaświadczeniem wystawionym przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną nie starszym niż 30 dni)
  • umiejętność obsługi komputera - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
  • znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej
  • znajomość przepisów wspólnotowego i krajowego prawa weterynaryjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • udokumentowana znajomość języka obcego
  • zaświadczenie o ukończeniu stażu rzeźnianego