- Ogłoszenie nr: 180491
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 kwietnia 2016 r.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw ds. zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Nadzoru Geodezyjnego i Kontroli
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących zażaleń, skarg i wniosków związanych z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz z wykonywaniem prac geodezyjnych lub kartograficznych,
- prowadzenie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie tworzenia, prowadzenia i udostępniania baz danych prowadzonych w systemie teleinformatycznym obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz zapewnienie harmonizacji i interoperacyjności zbiorów i usług danych przestrzennych,
- prowadzenie kontroli działalności gospodarczej przedsiębiorcy a także państwowych i samorządowych jednostek org. w zakresie wykonanych prac geodezyjnych i kartograficznych ,zgłaszanie tych prac, przekazywanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników tych prac oraz przestrzeganie przepisów dot. wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie geodezji i kartografi,
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w I i II instancji w zakresie właściwości Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w sprawach dotyczących listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonywania zgłoszonych prac,pobranych opłat a także naruszenia warunków licencji dla materiałów z zasobu wojewódzkiego lub powiatowego,
- prowadzenie postępowania wyjaśniającego dotyczącego refundacji przez Skarb Państwa kosztów związanych z podziałem nieruchomości ,czynnościami związanymi z rozgraniczaniem nieruchomości oraz bazą danych ewidencji gruntów i budynków ponoszonych przez spółdzielnie mieszkaniowe,
- wydawanie dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie ich rejestrów .
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- praca w terenie,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych.
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego;
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie;
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: pomiarów sytuacyjno-wysokościowych realizacyjnych
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- znajomość rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE),
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność komunikacji pisemnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów